سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان مطرح کرد؛

۵۲۸۹۵ دیدار مردمی با مقامات قضایی کرمان

امیر محمدی نسب گفت: مقامات قضایی استان کرمان، طی ۸ ماهه امسال بالغ بر ۵۲ هزار و ۸۹۵ دیدار مردمی داشته اند.

حمزه امیرمحمدی نسب با اشاره به برگزاری مستمر نشست‌های ملاقات مردمی رییس کل دادگستری در روز‌های سه شنبه هر هفته، گفت: در کنار این موارد، در سایر روز‌های هفته نیز زمینه ملاقات‌های مردم با مقامات قضایی از جمله دادستان مرکز استان، روسای دادگستری ها، دادستان‌ها و معاونین رییس کل دادگستری استان کرمان فراهم است.

او افزود: به منظور تداوم رویکرد‌ها و برنامه‌های مردم محور در دستگاه قضایی استان کرمان، رییس کل دادگستری استان کرمان طی ۶ ماهه‌ی گذشته با ۲ هزار و ۱۰۹ نفر از مردم به صورت چهره به چهره دیدار و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کرده است.

مدیر رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان بیان کرد: ملاقات‌های مردمی رییس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و معاونین دادگستری استان کرمان با مردم شهرستان‌های مختلف نیز در قالب سفر‌های شهرستانی در حال برگزاری است.

او تصریح کرد: مقامات قضایی استان کرمان در قالب طرح هر مسجد یک حقوقدان به صورت هفتگی در مساجد حضور می‌یابند و پاسخگوی سوالات حقوقی و قضایی نمازگزاران می‌باشند.

امیر محمدی نسب بیان کرد: مقامات قضایی استان کرمان نیز در ۸ ماهه امسال بالغ بر ۵۲ هزار و ۸۹۵ دیدار مردمی داشته اند که در این دیدار‌ها به درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها رسیدگی شده است.

مدیر رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، تکریم مراجعان و رسیدگی به درخواست‌های مردمی را از اولویت‌های دستگاه قضایی استان کرمان برشمرد و بیان داشت: بر مبنای رویکرد مردمی قوه قضاییه، زمینه تعامل آسان مردم با مقامات قضایی فراهم شده و بر این اساس می‌توان گفت که درب اتاق مقامات قضایی استان به روی مراجعان باز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.