سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتل فراری در آرادان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در آرادان خبر داد.

عبدالله حسنی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی خودرو در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان آرادان، مأموران کلانتری بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند

سردار حسنی افزود: مأموران کلانتری در محل حادثه با یک فرد تبعه خارجی روبرو شدند که علیرغم جراحت اصرار داشت آسیبی ندیده و مشکل خاصی ندارد بنابراین مأموران به علت شدت جراحت و استرس وی و خون آلود بودن داخل خودرو به این فرد مظنون شده و وی را به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود : پس از بررسی‌های هوشمندانه و بازجویی‌های تخصصی پلیس متهم اعتراف کرد که خودروی واژگون شده را از تهران به مقصد گرمسار کرایه کرده و با دروغ راننده را به یکی از روستا‌های اطراف شهر گرمسار برده و با تهدید چاقو قصد سرقت خودرو را داشته است .

متهم در ادامه اعتراف کرد که پس از درگیری فیزیکی با راننده و زدن چند ضربه چاقو ، او را در همان حالت رها و خودرو را سرقت کرده است ولی در یکی از جاده‌های اطراف شهرستان آرادان به دلیل سرعت بالا واژگون می‌شود.

سردار حسنی گفت : با این اعترافات ، تیمی از ماموران آرادان و گرمسار به محل اعلامی اعزام و با پیکر بی‌جان فردی ۴۵ ساله اهل و ساکن اسلامشهر مواجه شدند.

متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.