سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۹۰ درصدی شبکه گاز شهری زابل

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان بر لزوم همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها در تسریع گازرسانی به منطقه سیستان تاکید کرد.

  روابط عمومی شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان، محمدرضا میرشکاری در جلسه هماهنگی با شهرداران حوزه سیستان که با حضور مدیرکل دیوان محاسبات استان و فرماندار زابل برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی به منطقه سیستان اظهار داشت: خط انتقال گاز به منطقه سیستان به طول ۲۲۰ کیلومتر اجرا و در هفته دولت سال جاری به صورت رسمی به بهر برداری رسید و به موازات عملیات اجرای خط انتقال، شبکه تغذیه و توزیع مورد نیاز در شهر‌های زابل، ادیمی، دوست محمد، محمدآباد و زهک توسط شرکت گاز استان گیلان تحت عنوان استان معین اجرا و دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان افزود: با تدابیر اندیشیده شده گازرسانی به مردمان شریف سایر شهر‌ها و روستا‌های حوزه سیستان نیز در مرحله طراحی و پیمان‌سپاری بوده که جهت تسریع در انجام عملیات، شرکت گاز استان یزد به عنوان استان معین عهده‌دار این مسئولیت بوده و در این بین گازرسانی به صنایع نیز از توجه زیادی برخوردار است تا با سرعت بخشیدن به چرخ صنعت در این منطقه، شاهد توسعه و آبادانی باشیم.

وی بر اهمیت تعاملات دستگاه‌های دخیل در امر گازرسانی تاکید کرد و گفت: یکی موثرترین عوامل در امر انجام پروژه‌های گازرسانی تعامل فی مابین دستگاه‌های اجرایی از قبیل شرکت آب و فاضلاب، مخابرات و... است و در این بین نقش مهم شهرداری‌ها نیز بر کسی پوشیده نیست و امید است همچون سنوات گذشته تعامل دوسویه جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها صورت پذیرد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست تصریح کرد: نگاه دیوان محاسبات در همکاری با دستگاه‌های اجرایی نگاه همکاری و همراهی است و این دستگاه نظارتی با همه وجود سعی بر آن دارد تا با تعامل دوسویه بتواند انحرافات احتمالی در دستگاه‌های اجرایی را شناسایی، اطلاع‌رسانی و با معیار‌های منطبق با قانون و منطق نسبت به اصلاح رویه و روند‌های مربوطه اقدام کند.

ابراهیم ویسی ضمن تأکید بر تسریع عملیات گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های حوزه سیستان ابراز امیدواری کرد که با همکاری میان شرکت گاز استان و دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها شاهد بهره‌مندی همه مردمان آن منطقه از گاز و در امتداد آن رونق‌بخشی به کسب‌وکار صنایع موجود و ایجاد صنایع جدید باشیم که تحقق این مهم خود نیز سرمنشأ ایجاد اشتغال جوانان منطقه است.

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.