سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۵۰ تن گوشت مرغ و ۲۴ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه گفت: ۱۵۰ تُن گوشت مرغ با هزینه بیش از ۹۰ میلیارد ریال بین نیازمندان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

میثم کلهر مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه گفت : در قالب پویش احسان ۴۰ هزار بسته گوشت مرغ در مناطق کم‌برخوردار توزیع شد.

وی ادامه داد: در سطح کشور به تعداد یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار بسته پروتئینی در حال توزیع است که از این مقدار تقریبا در قالب ۱۵۰ تُن با هزینه بیش از ۹۰ میلیارد ریال برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه تصریح کرد: این تعداد بسته از روز گذشته توسط گروه‌های جهادی، فعالین اجتماعی، ادارت بهزیستی و کمیته امداد بین خانواده‌های هدف و اقشار آسیب‌پذیر در حال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از خانواده‌های محروم طرحی به نام دلگرمی احسان برنامه‌ریزی شده که در قالب آن وسایل گرمایشی که به صورت اهدایی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه و تأمین شده و بین خانواده‌های از قبل شناسایی شده توزیع می‌شود .

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ۲۴ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ارزش این بسته‌های معیشتی را ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: توزیع این بسته‌های معیشتی از امروز آغاز شده است و فردا هم ادامه دارد.

سرهنگ سعید بهشتی راد افزود: این بسته‌های معیشتی حاوی اقلامی همچون خشکبار و میوه هستند که در آستانه شب یلدا بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع می‌شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.