سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۸ هزار مشترک گاز در آذربایجان غربی پرمصرف هستند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اشاره به بررسی مستمر وضعیت مصرف کنندگان گاز در این استان گفت: در حال حاضر ۲۸ هزار و ۷۰۰ مشترک پرمصرف داریم.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر حدود یک میلیون و ۷۵ هزار مشترک در استان وجود دارد که نزدیک به سه درصد آن‌ها در رده مشترکان پرمصرف قرار گرفته و در پله‌های یازدهم و دوازدهم هستند.

وی اضافه کرد: همچنین ۶۴۰ هزار مشترک در استان در پله‌های چهارم تا دهم وضعیت مصرف بوده و ۴۰۶ هزار مشترک هم کم مصرف و در پله‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: هر ۲ هفته یک بار، کنتورخوانی صورت می‌گیرد و احتمال تغییر این آمار وجود دارد.

شیخی گفت: همچنین در راستای کنترل مصرف، برای مشترکان پله‌های مختلف به صورت جداگانه پیامک‌های متناسب در راستای صرفه‌جویی ارسال می‌شود.

وی افزود: محدودیت ۵۰ درصدی مصرف بخش صنایع سرامیک و کارخانجات قند و شکر از تصمیماتی بوده که اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: بر این اساس کارخانه‌های قند خوی، نوشین شهر، نقده و پیرانشهر نسبت به کاهش میزان اعلام شده اقدام کرده‌اند.

شیخی تاکید کرد: در خصوص مصرف گاز کوره‌های آجرپزی نیز اخطار‌های لازم صادر شده و در صورت عدم کاهش میزان مصرف، گاز آن‌ها قطع خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.