سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۳۴ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : بر اساس داده‌های آماری سامانه رصد، از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : از تعهد ایجاد ۴۶ هزار فرصت شغلی برای استان، تاکنون ۳۴ هزار فرصت شغلی معادل ۷۴ درصد تعهد استان، ایجاد شده است.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان یادآور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با ثبت ۹۴۰۰ فرصت شغلی و کمیته امداد امام (ره) با ثبت ۵۹۳۰ فرصت شغلی در سامانه رصد بیشترین فرصت شغلی را ایجاد کردند.

وی درباره آخرین وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان نیز عنوان کرد: ۱۰۹ طرح اقتصادی با مبلغ ۶۴۱۴ میلیارد تومان از طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری در بانک‌های استان تعیین تکلیف شده و بانک‌های عامل در حال بررسی و تامین اعتبار برای آنان هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی از بانک‌ها پرداخت به این طرح‌های مصوب را شروع کرده‌اند، اضافه کرد: بانک‌های استان موظف به تامین اعتبار و پرداخت از محل منابع بانک هستند که امیداورم با پرداخت این اعتبارات شاهد رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال جدید در استان باشیم.

احمدی سهم تسهیلات ساماندهی مشاغل خانگی در استان را ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون ۲۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان با پیش بینی ایجاد ۴۷۵ فرصت شغلی توسط چهار بانک توسعه تعاون، پست بانک، رفاه کارگران و کشاورزی جذب شده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.