سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نیرو‌های پلیس راه در گردنه‌های برفگیر شمال

نیرو‌های عملیاتی پلیس راه با توجه به هشدار‌های هواشناسی در خصوص بارش برف در محور‌های برفگیر شمال افزایش یافت.

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی از امشب به مازندران و بارش برف در محور‌های کوهستانی گروه‌های عملیاتی پلیس راه در محور‌های برفگیر استان افزایش خواهد یافت.

او افزود: علاوه بر تیم‌های پلیس راه که در طرح زمستانه پلیس از ۱۵ آذرماه در محور‌های برفگیر استان مستقر شده اند گروه‌های گشت نیز به این مناطق اعزام می‌شوند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: نیرو‌های راهداری نیز برای جلوگیری از یخبندان در جاده ها، نمک پاشی را در دستور کار قرار داده اند.

سرهنگ یدالله جهان تاب از رانندگانی که امشب و فردا قصد تردد در محور‌های کوهستانی استان را دارند خواست قبل از آغاز سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

او گفت: رانندگان در صورت تردد قبل از سفر از سلامت فنی خودرو، برف پاک کن و بخاری مطمئن شده و تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

طرح زمستانه پلیس راه از ۱۵ آذرماه در محور‌های برفگیر مازندران آغاز شد و ماموران پلیس راه در گردنه سیاه بیشه محور چالوس، امام زاده هاشم محور هراز، گردنه گدوک در محور سوادکوه، عالی کلا در محور کیاسر مستقر شده اند.

بر اساس گزارش پلیس راه مازندران هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر عادی و روان و بدون مداخلات جوی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.