سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌های اصلی در اولویت برف روبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در زمان بارش برف اولویت برفروبی و نمک پاشی با راه‌های شریانی و اصلی است.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: راه‌های فرعی و روستایی در اولویت بعدی قرار دارند و تا پیش از بازگشایی و برف روبی در راه‌های شریانی هیچ اقدامی برای رفع انسداد راه‌های روستایی و یا برف روبی آن‌ها امکان پذیر نیست.

وی افزود: این موضوع به استانداری و فرمانداری‌ها هم اعلام شده است.

حق لطفی اضافه کرد: مدیران برای اجرای طرح راهداری زمستانی در زمینه تامین ماشین آلات راهداری و سوخت آنها، رفع مشکلات موجود در زمینه نیروی انسانی و راهداری با توجه به امکانات موجود اقدامات لازم را پیش از بارش‌ها انجام دهند.

وی با تاکید بر توجه به پیش بینی‌های هواشناسی محور‌ها و تحلیل اطلاعات گفت:ادارات شهرستان‌ها با اعلام وضعیت محور‌ها در زمان تغییرات آب و هوایی هماهنگی و تعامل لازم را با پلیس راه داشته باشند.

حق‌لطفی همچنین بر پاکسازی و تنقیه پل‌ها و سطح راه‌ها، پاکسازی علایم و تجهیزات ایمنی راهها، سرویس و آماده سازی ماشین آلات و تامین نیاز‌های پشتیبانی تیم‌های راهداری و تهیه و ارایه گزارش و مستندسازی اقدامات انجام شده توسط ادارات تابعه تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.