سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات بسکتبال دختران دانش آموز در کرمان

مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم استان کرمان در رشته بسکتبال با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه این رقابت‌ها با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، معاون تربیت بدنی و سلامت و جمعی از مسئولان و ورزشکاران برگزار شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم، توجه به فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی را لازمه تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری دانست و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش‌آموزان نقش موثری در ایجاد نشاط و پویایی و شادابی در بین دانش آموزان دارد.

او با اشاره به برنامه ریزی در راستای شرکت بیش از ۳۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای افزود: این دوره از مسابقات در سطح منطقه استان و کشوری نیز برگزار خواهد شد.

رضایی با اشاره به برنامه‌ریزی لازم در خصوص پیگیری اختصاص اعتبار ویژه از سوی بنگاه‌های اقتصادی و معادن استان در راستای تقویت ورزش دانش آموزی تصریح کرد: توجه به ورزش دانش آموزی پایه و زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: در مسابقات ورزشی برد و باخت مهم نیست و آنچه که از مسابقات و رویداد‌های ورزشی می‌ماند، منش قهرمانی و پهلوانی است که باید در جامعه دانش آموزی و نسل جوان و نوجوان ترویج یابد.

محسن منوچهری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان نیز در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: مسابقات ورزشی بسکتبال ویژه دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم استان با حضور ۶ تیم از شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، بم، جیرفت و نواحی یک و کرمان به مدت سه روز در کرمان برگزار شد.

او افزود: در پایان این دوره از مسابقات تیم دانش آموزان دختر ناحیه دو کرمان اول شد و بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد.

منوچهری تصریح کرد: تیم دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان رفسنجان نیز مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: مقام سوم مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم در رشته بسکتبال نیز به تیم دانش آموزان دختر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.