سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش نسل حاج قاسم از طرف سپاه ناحیه ویژه تبریز

رزمایش نسل حاج قاسم از طرف سپاه ناحیه ویژه تبریز برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ویژه تبریزدر این مراسم گفت: هدف از این برنامه فرهنگ سازی برای عفاف و حجاب در جامعه است و از امروز هادیان فرهنگی و دختران حاج قاسم در گروه‌های مختلف در نقاط مختلف تبریز با اقدامی ابتکاری و با اهدای هدایایی به بانوان و خواهران خود آنان را به رعایت عفاف و حجاب و رعایت حریم خانواده‌ها تشویق و ترغیب خواهند کرد.

خانم کاظمی افزود: این هادیان فرهنگی تا پایان ایام فاطمیه در نقاط پر رفت و آمد تبریز و در روز‌های آینده در نقاط مختلف تبریز فعالیت خواهند کرد و طرح بانوان پاکدامن بهشتی را اجرا خواهند نمود.

او گفت: از کسانی که ایده‌های خلاقانه و جذاب برای رعایت عفاف و پوشش اسلامی و رعایت ارزش‌های خانواده دارند استقبال می‌کنیم.

 فرماندار شهرستان تبریز نیز گفت: دشمن با قدرت تبلیغاتی و به کار گیری رسانه‌های متعدد و با انواع ترفند‌ها سعی در القای یأس و ناامیدی و عقب ماندگی به مردم کشورمان بویژه نسل جوانمان دارد و راه برون رفت از این مشکلات را نیز حذف حاکمیت دینی وبراندازی نظام معرفی می‌کند.

آقای جعفری افزود: رسانه‌ها و کتاب‌های درسی و فرهیختگان ما نیز باید تلاش کنند با نسل جدید با زبان نرم و اقناعی و تبیینی سخن گفته و آنا را با اهداف دشمنان آشنا نمایند.

او گفت: زبان لین (با تشدید‌ی) و همراه با خیرخواهی دراقدامات فرهنگی اثرگذار خواهد بود.

برچسب ها: عفاف و حجاب ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.