سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام طرح بهارستان در ۳۷ روستای قروه

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان قروه گفت: در مجموع شبکه برق ۳۷ روستای این شهرستان به طور کامل اصلاح و بازمهندسی شده است.

محمد رضا حاجیان از اتمام طرح بهارستان در روستای باباشیدالله در آذر ماه جاری خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون شبکه برق ۳۷ روستای شهرستان قروه در قالب طرح بهارستان به طورکامل اصلاح وبهینه سازی شده است.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان قروه با اشاره به اینکه در راستای اصلاح شبکه برق روستای باباشیدالله ۲ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی احداث شد، افزود: همچنین یک دستگاه پست هوایی در این روستا اصلاح و ۳۰۰ متر خط فشار متوسط هوایی نیز با اعتباری بالغ بر۶ میلیارد و۷۹۷میلیون ریال احداث شد.

او با بیان اینکه نقاط مخاطره آمیز وخطرآفرین دراین روستا با جابجایی شبکه رفع شد، اظهارداشت: با اصلاح نقاط فرسوده و همچنین اصلاح کامل شبکه توزیع برق در این روستا، قابلیت اطمینان شبکه توزیع نیروی برق برای ۱۱۵ مشترک واقع در این روستا افزایش خواهد یافت.

حاجیان با تاکید بر اینکه امسال طرح بهارستان باسرعت بیشتری درحال انجام است، گفت: از ۴۲ روستای مورد هدف جهت اجرای طرح بهارستان تاکنون شبکه برق ۳۷روستا در این شهرستان با بیش از ۴ هزار و ۶۳۰ مشترک برق به طور کامل اصلاح و بهینه سازی شده و ما بقی نیز تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

گفتنی است؛ در حال حاضر شبکه برق ۴۱۵ روستای استان در قالب طرح بهارستان و با هدف بهسازی و بازمهندسی کلیه تجهیزات شبکه و ارتقاء کیفیت خدمات دهی مشترکان روستایی بهسازی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.