سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف چمدان‌های مسافرتی قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۹۷ عدد چمدان قاچاق در ۳ مرکز تجاری خبر داد وگفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت : ماموران اداره مبارزه قاچاق کالا وارز پلیس امنیت اقتصادی تهران در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های مبارزه با قاچاق کالا در پی کسب خبری مبنی بر دپوی تعداد زیادی چمدان مسافرتی قاچاق توسط فردی در ۳ مرکز تجاری و عرضه کالا‌های قاچاق به شهروندان، ماموران این پلیس بلافاصله موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی، از هر ۳ مرکز تجاری بازدید کردند که در نتیجه ۱۹۷ عدد چمدان مسافرتی خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی و قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ بهرامی در پایان به نقش پلیس در خصوص مقابله با قاچاق کالا اشاره و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند اطلاعات خود را در خصوص فروش کالای قاچاق با پلیس از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در جریان قرار دهند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.