سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش ماموگرافی بیمارستان الزهرای تبریز

 رئیس مرکز آموزشی درمانی الزهرای تبریز گفت: پذیرش بخش ماموگرافی این مرکز از سر گرفته شده و مراجعان در این بخش هم اکنون پذیرش می‌شوند.

خانم واعظی گفت: متاسفانه از ۲ دستگاه ماموگرافی بیمارستان الزهرای تبریز یکی از دستگاه‌ها اسقاط شده و دستگاه دیگر نیز چند روزی به دلیل مشکلات فنی دچار خرابی شده بود که با تلاش مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان آذربایجان شرقی، مشکلات رفع شده است و در حال حاضر بیماران در این قسمت پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه ماموگرافی الزهرا مشکلی نداشته و در حال خدمت رسانی به مردم است، اظهار داشت: مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی الزهرا (س) تبریز یکی از مراکز مهم ارجاعی منطقه شمال غرب کشور است که خدمات ارزشمند فوق تخصصی در حیطه‌های سلامت زنان و نوزادان ارائه می‌کند.

خانم واعظی ادامه داد: غربالگری انواع سرطان‌ها یکی از حیطه‌های مهم خدمات درمانی مرکز الزهرا است که سه کانسر قابل غربالگری در دنیا شامل کانسر سینه (breast)، دستگاه گوارشی (GI) و دهانه رحم (Cervix) دارای زیر ساخت‌های مناسب در این مرکز می‌باشد.

وی گفت: به دلیل تراکم مراجعه کنندگان وقفه‌ای در خدمت رسانی ماموگرافی بیمارستان ایجاد شده بود که با همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز برطرف شد و در حال حاضر خدمات دهی این دستگاه بدون هیچ مشکلی ادامه دارد.

خانم واعظی از خرید یک دستگاه ماموگرافی جدید برای بیمارستان الزهرای تبریز خبر داد و افزود: این دستگاه توسط یکی از خیرین تبریز خریداری شده و به زودی با انجام تشریفات گمرکی وارد کشور شده و در مرکز خدمات دهی خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.