سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین رویداد ملی استارتاپی سلامت محور رازی در البرز برگزار شد

نخستین رویداد ملی استارتاپی سلامت محور کشور با محوریت شرکت‌های دانش بنیان حوزه واکسن سازی در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار شد.

اسحاقی، رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: اهدافی که ما در این رویداد استارتاپی داریم بر اساس حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است. 
 
او می گوید: ما در این رویداد به دنبال شناسایی فناورانی که در حوزه واکسن دام، طیور و آبزیان و سلامت انسان فعالند هستند.
 
اسحاقی افزود: کارگاه توانمند سازی نخبگانی که در این حوزه فعال هستند، راهبرد‌های توسعه و تجاری سازی در مرکز رشد، حمایت از تولید و تجاری سازی محصولات تولیدی حوزه واکسن از دیگر اهداف موسسه رازی است.
 
 او با اشاره به زمینه‌های همکاری این موسسه با شرکت‌های دانش بنیان حوزه واکسن گفت: توسعه فعالیت‌ها و زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان، معرفی نیاز‌های کشور در حوزه واکسن، مشارکت در تولید واکسن‌های غیرراهبردی کشور با کمک بخش خصوصی، مشارکت و همکاری در زمینه تولید حیوانات آزمایشگاهی از دیگر اهداف ماست.
 
 او با اشاره به حمایت‌های این موسسه گفت: بازارسازی برای محصولات تولید شده شرکت ها، انجام تست‌های کنترل کیفیت، استفاده از ظرفیت‌های رازی برای حضور در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری از جمله خدماتی است که می‌توانیم به شرکت‌های دانش بنیان این حوزه ارائه کنیم.
 
اسحاقی افزود: موسسه رازی آماده است تا فناوری‌های نوآورانه صنعت واکسن که مورد نیاز کشور است را خریده و از تولید واکسن به کمک این فناوری‌ها حمایت کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.