سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب کارکنان بخش درمان در انگلیس

در آستانه اعتصاب در بخش‌های مختلف درمان در انگلیس، از بیمارستان‌ها خواسته شده تا خود را برای شرایط دشوار احتمالی در روز‌های اعتصاب آماده کنند.

در آستانه اعتصاب دو روزه در بخش‌های مختلف درمان و سلامت در انگلیس در هفته‌ آینده، از بیمارستان‌ها خواسته شده است با خالی کردن تخت ها، خود را برای شرایط دشوار احتمالی در روز‌های اعتصاب آماده کنند.

به گزارش اسکای نیوز، صفوف آمبولانس‌ها در مراکز تصادف و اورژانس چندین ماه است که تشکیل شده است و نشانه‌ای آشکار از این است که بیمارستان‌ها چقدر تحت فشار قرار دارند.

در آستانه‌ اعتصاب خدمه آمبولانس، در نامه‌ای به امضاء روسای حوزه‌ سلامت آمده است که بیمارستان‌ها باید اقداماتی انجام بدهند تا برای آنچه آن‌ها آن را اختلال گسترده و دوره‌ای بسیار چالش برانگیز توصیف کرده اند، آماده باشند. نامه خواستار اقدامات اصولی و ضروری می‌شود، از جمله اطمینان حاصل کردن از اینکه اقدامات لازم صورت گرفته است تا تضمین شود که آمبولانس‌ها می‌توانند بیماران را کمتر از ۱۵ دقیقه از زمان ورودشان، تحویل بیمارستان بدهند و همچنین تلاش‌هایی صورت بگیرد تا حداکثر ظرفیت تخت ها، خالی باشد و این کار باید از طریق ترخیص هوشیارانه‌ بیماران پیش از شروع اعتصاب صورت گیرد. 

رئیس متخصصان «سرویس سلامت ملی» (NHS) گفته است با توجه به فشار‌های عملیاتی به وجود آمده در حال حاضر با توجه به پُر بودن بیشتر تخت ها، تعداد بالای بیماران ورودی با علائم آنفلوآنزا، فشار‌های ناشی از کووید-نوزده، مرخصی‌های بسیار بالای کارکنان و تعداد بالای بیماران مراجعه کننده به مراکز تصادف و اورژانس برای آن‌ها بسیار سخت است کاری که از آن‌ها خواسته شده است، انجام بدهند و حتی اگر آن‌ها بتوانند تخت‌هایی را خالی کنند، بعضی‌ها می‌گویند این کار ممکن است منجر به بروز مشکلات دیگری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۰۶:۴۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
فرق وزرا و وکلای مجلس ما با خارجی ها در اینه که مال ما همگی دنبال رضای حق تعالی هستن
ولی خارجی ها دنبال باند بازی و جانماز ابکشی و پدرسوختگی هستن // قبول دارید ؟؟
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
nursing انگلیس هیچ وقت موفق نبوده و نیست .
کالجی که در انجا تدریس می کنند ، فقط پز روشنفکری می دهند و پرستارهایش هیچ بار علمی ندارند .
قبول دارید که هزینه های سرسام اور باعث شده تا کل انگلیس از کار بیفتد و انتر هایی در انترناشیونال ، از سرما سگ لرزه بزنند و از دولت بخواهند کمی بیشتر در استودیوها بمانند .
ناشناس
۰۶:۴۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تقصیر وزیر بهداشت جانماز ابکش پدرسوختشونه که به کادر درمان رسیدگی نمیکنه و فقط دنبال باند بازیه// قبول دارید ؟؟
میگن // انتی بیوتیک هم تو انگلستان نایاب شده // اینم تقصیر وزیر پدرسوختشونه
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
انگلیس جنایتکار به خاطر حمایت از گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی باید مجازات شود.
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
انگلیس جنایتکار به خاطر حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی باید مجازات شود.