سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید‌گمنام به دانشگاه تحصیلات تکمیلی می رود

 پیکر مطهر یک شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان تشییع و دفن می‌شود.

در ستاد برگزاری مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته که با حضور مسئولان دانشگاه و بخش ماهان و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان برگزار شد، اعلام شد: پیکر مطهر شهید گمنام ۶ دی ماه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تشییع و دفن می‌شود.  

در این جلسه حسین محبی، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با اشاره به پیگیری‌های چندین ساله برای دفن شهید گمنام بر برگزاری باشکوه مراسم تاکید کرد.

او افزود: خدا را شاکریم که بعد از سال‌ها انتظار، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته این افتخار بزرگ را پیدا کرد که میزبان پیکر مطهر شهید گمنام باشد.

روح اله فدائی نژاد، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز با بیان اینکه دانشگاه با حضور شهید گمنام متبرک می‌شود، بیان کرد: به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شود تا مراسم و آئین‌ها با مشارکت دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارمندان و اهالی ولایتمدار ماهان برگزار شود.

به گفته او با تشکیل کمیته‌های دانشگاه، تبلیغات و اطلاع رسانی، فرهنگی، پشتیبانی و عمرانی امور مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید در حال ساماندهی است.

 در این نشست زمان مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام، صبح دوشنبه ۵ دی ماه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته اعلام شد.

همچنین زمان تشییع و دفن پیکر مطهر شهید گمنام سه شنبه ۶ دی ماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در شهر ماهان و سپس به سمت دانشگاه اعلام شد.

برچسب ها: شهید گمنام ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.