سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دسترسی قضات به اطلاعات افراد در سامانه ها

رییس مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه با بهره گیری از سامانه هادسترسی قضات به اطلاعات افراد را تسهیل کرده است.

محمد کاظمی فرد با اشاره به اینکه در حوزه فناوری اطلاعات راه زیادی را طی کرده ایم و البته راه زیادی را نیز در پیش داریم، گفت: ماموریت های بزرگی در قوه قضاییه تعریف شده است و برخی اتفاقاتی که در قوه قضاییه در حوزه فناوری اطلاعات انجام می شود، بی بدیل است.

او اظهارداشت: اقدامات حوزه فناوری اطلاعات از جمله ابلاغ الکترونیک، اعزام و بدرقه الکترونیک  بسیاری از مشکلات را برطرف و بخش بالایی از هزینه ها را کاهش داده است.

او با اشاره به این مطلب که موضوع فناوری های نوین به عنوان یک راه حل برای رفع مشکلات موجود مورد تاکید قرار گرفته است، ادامه داد: ضمن بررسی مشکلات موجود در سامانه های مختلف، اقداماتی برای رفع این مشکلات انجام شده است.

کاظمی فرد افزود: کارهای بزرگی در حوزه فناوری اطلاعات قوه قضاییه صورت گرفته است و هیچیک از این اقدامات هزینه مضاعفی برای این قوه به دنبال نداشته است.

او با اشاره به اینکه چالش های تمامی سامانه ها بررسی شده و در دست رفع است، تاکید کرد: توجه به امار باید مورد تاکید قرار گیرد و آمار باید محور برنامه ریزی قرار گیرد.

رییس مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه بیان کرد: پرونده تمام الکترونیک (دیجیتال) هزینه های بسیار زیادی را رفع می کند و باید از ظرفیت های این حوزه به خوبی استفاده شود.

کاظمی فرد با تاکید بر این مطلب که موضوع امنیت باید جدی گرفته شود، گفت: تهدیدات سایبری شوخی بردار نیست و حتی یک سیستم آلوده می تواند کل شبکه را از بین ببرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.