سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هسته نوآوری برای ارائه پیشنهادات به مدیریت شهری تشکیل می‌شود

علوی گفت: در نظر داریم هسته‌ای از دانشگاه‌های مختلف با عنوان هسته خلاق و نوآوری برای ارائه پیشنهادات و نظرات به مدیریت شهری تشکیل شود

سیداحمد علوی رئیس ستاد توان افزایی سمن‌ های تهران اظهار داشت: در هر دوره ای از مدیریت شهری یکسری از اولویت ها و محدودیت ها در امور شهری ایجاد می‌شود که باعث می شود یکسری مسائل مغفول بماند.

وی افزود: آن چیزی که در شهر می بینیم محصول سال‌های متعددی است و باید برنامه‌ریزی ما برای بهبود و حل مسائل در بستر زمان اتفاق بیفتد.

دکتر علوی خاطرنشان کرد: در نظر داریم هسته ای از دانشگاه های مختلف با عنوان هسته خلاق و نوآوری برای ارائه پیشنهادات و نظرات به مدیریت شهری تشکیل شود و از نظرات این هسته در حوزه مدیریت شهری استفاده خواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هدف مدیریت شهری بهبود کیفیت زندگی شهری شهروندان است، تصریح کرد: دانشجویان با دغدغه ها و تخصصی که دارند می توانند به مدیریت شهری کمک کنند.

وی تصریح کرد: در گذشته اکثر نوآوری در فعالیت ها از کانون های دانشجویی بیرون می‌آمد و امروز خیلی این نوآوری ها را شاهد نیستیم.

رئیس ستاد توان افزایی سمن‌های شهر تهران خاطرنشان کرد: سعی داریم ارتباطات تشکل‌های دانشجویی و علمی دانشگاه‌ها با مدیریت های شهری را مستقیم کنیم.

دکتر علوی در ادامه از نحوه مدیریت شهری دوباره قبل انتقاد و اظهار داشت: ذکر برخی نکات از دید عینک سیاسی نیست بلکه از بعد تخصصی است. سابقه بنده مشخص است من کارمند شهرداری بودم و بعد از خادمی مردم در شورای شهر به شهرداری بر میگردم اما اینکه مدیریت شهری گذشته نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل هیچ اقدامی صورت نداده عامل اصلی وضعیت امروز است.

برچسب ها: مدیریت شهری ، سمن ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.