سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در بوشهر

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و تکمیل مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران استان خبر داد.

عبدالکریم جمیری عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی روند طرح‌های اشتغالزایی و عمرانی استان بوشهر با اشاره به نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم بوشهر، گناوه و دیلم و بخش ویژه خارگ از راه‌اندازی مشاغل خانگی به عنوان جایگزین کالا‌های وارداتی، درخواست اعطای ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی شد که و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور پرداخت آن از طریق بانک‌های عامل صادر کرد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر تأمین فضا‌های تفریحی و ورزشی مورد نیاز کارگران بر اساس ماده ۱۵۴ قانون کار جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: در سال‌های اخیر اقداماتی در سطح استان بوشهر در اجرا فضا‌های تفریحی و ورزشی بر اساس قانون کار آغاز شده که متأسفانه به سبب عدم تأمین اعتبار تاکنون تکمیل نشده‌اند.

وی ادامه داد: برای تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی شهرستان گناوه شش میلیارد تومان و پروژه استخر ورزشی کارگران شهرستان بوشهر ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر کرد این اعتبارات در بودجه ۱۴۰۲ لحاظ شود و هر آنچه که مقدور باشد نیز از اعتبارات سال جاری تخصیص یابد.

جمیری با بیان اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر، بزرگترین مرکز درمانی این مجموعه است تصریح کرد: در نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع ساخت درمانگاه تخصصی این بیمارستان مطرح و مقرر شد در دستور کار هیئت امنا سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد.

وی از استقبال وزیر تعاون از حذف فرانشیز بیماران سرپایی مراکز درمانی جزیره خارگ خبر داد و بیان کرد: تکمیل ساختمان اصلی درمانگاه ۹ دی شهرستان دیلم با پیشرفت ۴۵ درصد، تأمین اعتبار لازم برای توسعه و تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر، گناوه و دیلم، تأمین اعتبار لازم برای نوسازی پلی کلینیک تخصصی مبعث بوشهر از دیگر مصوبات در نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بازارچه‌های دائمی مشاغل خرد، خانگی و تعاونی گناوه را از دیگر مصوبات نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.