سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱۱ ورزشکار سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۱ ورزشکار این استان امسال در رشته‌های مختلف نظیر کشتی، ووشو و دو و میدانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

ادهم کُرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۳۵ هزار و ۱۳۸ ورزشکار بطور سازمان یافته در هیات مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند که تاکنون موفق به کسب بیش‌از ۲۵۰ مدال رنگارنگ کشوری و بین المللی در ۳۶ رشته شده‌اند.

وی افزود: همچنین امسال ۲۱۱ ورزشکار موفق سیستان و بلوچستان به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام و این استان میزبان ۳۳ دوره رقابت‌های قهرمانی کشور شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از اعزام ۶ ورزشکار استان به رقابت‌های آسیایی در سالجاری خبر داد و گفت: با درخش ورزشکاران این استان موفق به کسب سه مدال آسیایی برای کشور شد.

وی افزود: همچنین با اعزام پنج ورزشکار سیستان و بلوچستان به رقابت‌های جهانی شاهد کسب یک مدال برای کشور بودیم.

کُرد زابلی گفت: به منظور شکوفایی هر چه بهتر استعدادهای ورزشکاران سیستان و بلوچستان امسال ۶۰ طرح ورزشی با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی اظهارداشت: افتتاح ۵۷ زمین چمن مصنوعی از مهمترین طرح‌های ورزشی امسال سیستان و بلوچستان بوده که با هدف افزایش سرانه ورزش بویژه در مناطق مرزی استان اجرایی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.