سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بهزیستی استان یزد:

برای احقاق حق جامعۀ هدف طبق قانون تلاش می‌کنیم

ابهّت گفت: برای احقاق حق جامعۀ هدف بهزیستی طبق قانون تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های به حق آن‌ها برآورده شود.

رضا ابهّت مدیرکل بهزیستی استان یزد با بیان این مطلب در نشست هم اندیشی کارشناسان و رابطین دفتر پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان یزد گفت: سخت‌ترین کار ارتباط مددجویی است اینکه مددکار بتواند نیاز‌های یک فرد دردمند را گوش دهد، تحلیل کند و با بضاعت کم بهزیستی حل کند.

او در این نشست که با حضوررئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشوربرگزار شد، با اشاره به بضاعت پایین بهزیستی در خدمت رسانی به جامعۀ هدف گفت: ما سازمانی با بی نهایت پول نیستیم و این بضاعت کم نگران کننده است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد افزود: مددجو مراجعه می‌کند مشکلی طرح می‌کند و ما برای انتظارات به حق او باید از هر ارتباط سازمانی و خیّری که داریم استفاده کنیم.

محمد مهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور نیز با اشاره به راه اندازی میز خدمت در دهه هشتاد گفت: طی این دهه همه دستگاه‌ها موظف شدند جایی برای ارتباطات مردمی بگذارند.

او اداره پذیرش را پیشانی بهزیستی و خط شکن دانست و گفت: اولین کسی که همه مشکلات گروه‌های هدف بهزیستی را می‌شنود اداره پذیرش است.

امیری از کارشناسان و رابطین میزخدمت خواست صبور بوده، در مقابل مراجعین شنونده خوبی باشند و قدرت حل مسئله داشته باشند.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور آشنایی با معاونت ها، دستورالعمل‌ها و شرح وظایف بهزیستی را ضروری دانست و گفت: کارشناسان و رابطین دفتر پذیرش باید دانش خود را به روز کرده، تجربه و مهارت کسب کرده و همه ظرفیت‌ها را بشناسند.

او با بیان اینکه ۱۷۰ ماموریت در حوزه ارتباطات مردمی برعهده دفتر پذیرش و هماهنگی است، اظهار داشت: کارشناسان این حوزه باید نسبت به این ۱۷۰ ماموریت آگاهی و شناخت داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.