سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرکلانتر چهارم پلیس مطرح کرد؛

کشف ۲۰ فقره سرقت دوچرخه

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۲۰ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد.

سرهنگ  اردشیر نادری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه از داخل مشاعات ساختمان‌های مسکونی محدوده محله "سید خندان" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل برعهده گرفتند و با تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخص شد سارق با یک دستگاه خودروی سواری به محل‌های سرقت مراجعه و اقدام به سرقت می‌کند.

وی با بیان اینکه مشخصات و اطلاعات بدست آمده از سارق در اختیار خودرو‌های گشتی قرار گفت افزود: روز گذشته ماموران کلانتری حین گشت زنی خودرو سارق را حین تردد مشاهده و بلافاصله وارد عمل شدند و در یک عملیات پلیسی، خودروی سارق را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهم و با دستور قضائی از مخفیگاه متهم بازدید شد ادامه داد: ماموران با ورود به مخفیگاه متهم تعداد ۲۰ دستگاه انواع مختلف دوچرخه کشف کردند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۳۲ ساله پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی و ۲۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف و به دست آمد متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر تحمل کیفر داشته است.

سرهنگ نادری با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم خاطرنشان کرد: کلیه مال باختگان شناسایی و متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.