سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ری مطرح کرد؛

تشکیل ۳۰ پرونده برای سارقان زورگیر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ سارق زورگیر محدوده کهریزک و کشف ۳۰ پرونده سرقت خبرداد.

 سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری در محدوده "کهریزک" شهرستان ری به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری این محل قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۷۰ با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی یک فرآیند پیچیده پلیسی هویت و مخفیگاه سرکرده باند سارقان را دریکی از محلات قدیمی شهر شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم اعضای این باند شناسایی شدند.
این مقام انتظامی گفت: با هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سرکرده باند به همراه ۵ نفر از همدستانش در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان تعدادی تلفن همراه و ۲ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف که به همراه متهمان به کلانتری دلالت داده شد.

سرهنگ جلیلیان در ادامه اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۰ فقره زورگیری در مناطق مختلف تهران و شهر ری معترف و تا کنون ۱۰ تن از مال باختگان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه، امنیت شهروندان خط قرمز این فرماندهی است و پلیس با هر شخص یا اشخاصی که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و باعث ناامنی شود با قدرت برابر قانون برخورد خواهدکرد، گفت: پس از پایان تحقیقات اولیه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.