سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش حدود ۱۵ درصدی مصرف گاز در کرمانشاه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از افزایش حدود ۱۵ درصدی مصرف گاز در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته یاد کرد و درباره احتمال اعمال محدودیت بیشتر برای برخی صنایع پُرمصرف هشدار داد.

ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به افزایش مصرف گاز در کشور و به تبع آن استان کرمانشاه، گفت : همین افزایش باعث شده به صورت سراسری دستورالعمل‌هایی برای محدودیت گاز برخی صنایع اعمال شود.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش مصرف گاز داریم، یادآور شد: این در حالیست که تعداد مشترکین ما نسبت به سال گذشته تنها سه درصد بیشتر شده است.

به گفته سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه، در حال حاضر میزان مصرف روزانه گاز در کرمانشاه حتی با احتساب محدودیت گازی که برای صنایع بزرگ در نظر گرفته شده، ۱۵ میلیون مترمکعب است.

حسینی با اشاره به الزام تامین گازی که برای نیروگاه‌های استان خصوصا نیروگاه بیستون وجود دارد تا شاهد قطع برق نباشیم، عنوان کرد: از همین رو ناگزیر خواهیم بود برای برخی صنایع پرمصرف دیگر استان محدودیت مصرف در نظر بگیریم.

وی این موضوع را یادآوری کرد که شرکت گاز تنها برای تامین گاز هشت ماه از سال با صنایع قرارداد دارد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه مدیریت گاز فقط به صنایع محدود نیست و شامل ادارات و دستگاه‌ها می‌شود، از نظارت مستمر بر دمای ادارات خبر داد و گفت: پنجشنبه گذشته (۲۴ آذر) گاز چهار اداره را که دمای استاندارد را رعایت نکرده بودند، قطع کردیم و این روند ادامه خواهد داشت.

حسینی سپس از مطالبات شرکت گاز از صنایع استان هم یاد کرد که تلاش‌های فراوانی برای وصول آن صورت گرفته و افزود: متاسفانه کرمانشاه در زمینه وصول مطالبات رتبه ۲۸ کشور را دارد و ما مجبوریم در نهایت تعاملی که با بنگاه‌های اقتصادی داریم، اما برای دریافت مطالبات خود اقدام کنیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.