سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر توسعه تعاونی‌های وزارت کار :

صادرات در سیستان و بلوچستان با ایجاد شرکت تعاونی خدمات صادراتی توسعه می یابد

هاشمی گفت: این وزارتخانه بدنبال آن است تا با ایجاد شرکت تعاونی خدمات صادراتی در سیستان و بلوچستان برای توسعه صادرات‌محور کردن فعالیت تعاونی‌ها استفاده کند.

سید معین هاشمی در بازدید از چند شرکت تعاونی در زاهدان گفت: اقتصاد تعاونی از اهداف ویژه دولت سیزدهم است و بر این اساس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تقویت دیپلماسی اقتصاد تعاونی که یکی از محور‌های مهم توسعه صادرات به شمار می‌رود را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی گفت: سیستان وبلوچستان به دلیل همگرایی جمعیتی و بستر‌های مناسب برای توسعه صادرات به کشور‌های هم مرز پاکستان و افغانستان، مستعد این است تا تعاونی‌های استان نقش محوری را در واردات و صادرات بر عهده داشته باشند.

مدیرکل توسعه تعاونی‌های وزارت مردم ادامه داد: ایجاد شرکت تعاونی خدمات صادراتی یکی از برنامه‌های این وزارتخانه در سیستان و بلوچستان است، چرا که این استان می‌تواند تامین کننده گوشت کشور باشد و موقعیت مناسبی هم برای واردات دام سبک و سنگین دارد.

هاشمی صنایع دستی سیستان و بلوچستان را معرف فرهنگ غنی مردم این دیار بیان کرد و گفت: دو نکته‌ای که در بازاریابی محصولات تعاونی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، بسته بندی مناسب و برندسازی یا شناسه کالا است که در جذب مخاطب و فروش محصول حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دی جی کالا، افزود: تعاونی‌ها از این فرصت برای معرفی و فروش تولیدات خود می‌توانند استفاده کنند. همچنین پیگیر آغاز همکاری با پلتفرم فروش «باسلام» برای ایجاد ظرفیت جدید فروش محصولات تعاونی‌ها هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.