سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست باجناق شاکی با تیزهوشی پلیس استان مرکزی رو شد

با تیزهوشی و تلاش ماموران انتظامی شهرستان اراک باجناق شاکی دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا معیریان فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: پس از تشکیل پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه خودروی سواری، در کلانتری ۱۳ اراک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ معیریان افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ اراک با جمع آوری سرنخ‌های موجود در صحنه سرقت و با انجام تحقیقات تخصصی، در نهایت موفق به شناسایی یکی از سارقان که از خویشاوندان مالباخته و باجناقش بود، شدند.

او اضافه کرد: در تحقیقات تخصصی مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ این شهرستان مشخص شد که باجناق مالباخته در زمانی که او در خانه پدر همسرش دعوت بوده است، از این فرصت استفاده کرده و با مشارکت دیگر همدستش اقدام به سرقت خودروی باجناقش کرده است.

سرهنگ معیریان با اشاره به دستگیری سارق مذکور در یک عملیات ضربتی و انتقال او به یگان انتظامی، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی بیان کرد: این فرد با مشاهده مدارک و مستندات پلیسی در بازجویی‌های فنی، چاره‌ای به جز بیان حقیقت نداشت و به سرقت خودروی باجناقش، به علت اختلاف خانوادگی با وی، با مشارکت دیگر همدستش اعتراف کرد.

او با اشاره به دستگیری همدست سارق ادامه داد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.