سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل پرونده رسیدگی به حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس در بروجن

سرپرست فرمانداری بروجن با اشاره به وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه مینی‌بوس در صبح روز دوشنبه ۲۱ آذرماه در این شهرستان گفت: برای رسیدگی به این حادثه پرونده در دادسرای بروجن تشکیل شده است.

فتاح کرمی با اشاره به اینکه در این حادثه ۱۰ نفر مصدوم شدند، گفت: براساس بررسی و ارزیابی اولیه، علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی استفاده از وسیله گازسوز غیر استاندارد (پیک‌نیک) در خودرو گزارش شده است.

به گفته وی، تاکنون ۲ نفر از مصدومان این حادثه که از کارگران زن یک واحد صنعتی در شهرستان بروجن هستند، فوت کردند و یک نفر آقا نیز ترخیص شده است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: به دلیل شدت سوختگی که این افراد از ناحیه صورت و دست‌ها و ریه، هم‌اکنون مصدومان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان بستری هستند.

کرمی به عیادتی که ۲ روز گذشته به همراه نماینده مردم شهرستان بروجن و همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان از مصدومان انجام شد، اشاره کرد و گفت: در این عیادت به مسوولان بیمارستان اعلام شد که از شهرستان آمادگی لازم برای ارائه هر گونه کمک برای مداوا و کمک‌رسانی به مصدومان وجود را دارد.

کرمی گفت: پرونده این حادثه در دادسرای شهرستان تشکیل و تمام اطلاعات و داده‌ها جمع‌آوری و در اختیار دادستان شهرستان قرار داده شده است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.