سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایروانی:

ایران به همکاری با کشور‌ها برای مقابله با تروریسم ادامه می‌دهد

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: ایران به همکاری با کشور‌ها از جمله کشور‌های جنوب و غرب آسیا در مقابله با تروریسم ادامه خواهد داد.

امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در مراسم هشتمین سالگرد یادبود قربانیان حمله به مدرسه دولتی پیشاور پاکستان در سخنانی گفت: دو کشور همسایه، ایران و پاکستان همواره رنج و شادی، چالش و فرصت مشترک داشته اند و هر دو نیز از تروریسم رنج می‌برند.

سفیر ایران با بیان اینکه ایران قربانی تروریسم است و ۱۷ هزار شهید در زمینه داشته است، تصریح کرد: موضع اصولی ما محکومیت تروریسم به هر شکل و روشی است.

ایروانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از نخستین کشور‌هایی بود که حادثه تروریستی حمله به مدرسه پیشاور را محکوم کرد، گفت: همچنان همدردی خود را با قربانیان این حمله تروریستی، مردم و دولت پاکستان که هنوز از عواقب این حمله تروریستی رنج می‌برند، ابراز می‌داریم.

سفیر ایران در سازمان ملل اظهار داشت: در ایران اخیرا حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز اتفاق افتاد که ۱۴ نفر شهید شدند و داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت.

دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل افزود: ایران به همکاری و هماهنگی خود با همه کشور‌ها از جمله کشور‌های جنوب و غرب آسیا و بخصوص پاکستان در پیشگیری و مقابله با تروریسم ادامه خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
۱۹:۲۱۲۶ آذر ۱۴۰۱
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2003 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار و ناتو جنایتکار در عراق و لیبی بوده است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار، اسرائیل جنایتکار و مزدورانشان در سوریه بوده است.
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار در این مدت 21 سال شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار و ناتو جنایتکار در افغانستان بوده است.
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی آمریکا از ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی در جنگ یمن نقض قطعنامه ٢٢٣١ است.
کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کشورهای اروپایی از ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی در جنگ یمن نقض قطعنامه ٢٢٣١ است.
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، انگلیس، اروپا، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون درتاسیس و حمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه و جهان نقش دارند.
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
۱۸:۱۵۲۶ آذر ۱۴۰۱
اروپایی‌ها به سیاست دوگانه و مخرب خود در حوزه تروریسم پایان دهند/ رئیس سنای ایتالیا از اقدامات تروریستی فرقه رجوی مطلع شود
اروپایی‌ها به سیاست‌های دوگانه و مخرب خود در حوزه تروریسم و حقوق بشر پایان دهند.
اینکه دست این فرقه تروریستی به خون بیش از 18 هزار نفر ایرانی بی‌گناه آلوده است اما آزادانه در پایتخت‌های کشورهای اروپایی تردد کرده و با حمایت نهادهای حاکمیتی آن‌ها مبادرت به برگزاری نشست‌های مضحک حقوق بشری می‌کنند، افزود: چنین اقداماتی نمادی روشن از برخورد گزینشی و ابزاری با حقوق بشر و همچنین مقابله با تروریسم از سوی کشورهای غربی است.
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ودانت پاتل بی ادب معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کمک ۴۰۰ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین/ آمریکا جنایتکار باید از اقدامات تحریک آمیز دست بردارد.
آلمان: برنامه‌های طولانی مدت برای کمک به اوکراین داریم/ آلمان جنایتکار باید از اقدامات تحریک آمیز دست بردارد.
و این در حالی است که پهپادهاى آمریکایی 21 سال است عليه غيرنظاميان افغانستان استفاده می‌شود
۱۱:۱۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
درخواست آمریکا برای اخراج ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل برای نیروهای تروریستی آمریکایی در عراق، سوریه و منطقه خاورمیانه گران تمام می شود
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه لاهه محاکمه شود.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
معاون رئیس جمهور آمریکا جنایتکار رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
۱۱:۱۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ائتلاف متجاوز سعودی از سال 2015 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ یمن از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی علیه غیر نظامیان یمنی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون بیش از هزاران بار در یمن مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
۱۱:۱۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر القاعده را وارد سوریه و عراق کرده است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر داعش را وارد سوریه و عراق کرده است.
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
۱۱:۱۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
حضور آمریکایی‌ها جنایتکار در عراق غیرقانونی است.
حضور آمریکایی‌ها جنایتکار در سوریه غیرقانونی است.
حضور آمریکایی‌ها جنایتکار در یمن غیرقانونی است.
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و مزدورانشان در منطقه داعش را بوجود آوردند.
اروپا و مزدورانشان در منطقه داعش را بوجود آوردند.
نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند
کامالا هریس بی ادب، معاون رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمربکا و آلبانی همچنان حامی اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین هستند.

آمریکا بزرگ ترین تامین کننده سلاح القاعده بوده است.
آمریکا بزرگ ترین تامین کننده سلاح داعش بوده است.
آمریکا بزرگ ترین تامین کننده سلاح گروه های تروریستی بوده است.

شما از قاتلان دانشمندان هسته‌ای ما حمایت کردید. صهیونیست‌ها دانشمندان ما را یکی یکی به شهادت رساندند و شما از آنها حمایت کردید؛ محکوم که نکردید هیچ، حمایت کردید از آنها.
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سازمان مللی که از امریکا تبعیت کند دیگر از خیز سازمان مللی به نوکر امریکا بودن سقوط کرده و در زباله دان های امریکا باید جستجویش کرد. سازمان ملل نباید دستمال کاغذی مستعمل باشد.
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بهتره اول از همه حقوق بشر و زنان رو برای خودتان معنا کنید که پر سودترین و بی شرمانه ترین صنعت دنیا یعنی پ..ن را در اختیار دارید و همین طور سینمای هالیوود و مدلینگ که جز آزار و اذیتهای جنسی و سو استفاده از زنان و مردان و کودکان چیزی در برندارند و روسای جمهور و کابینه آنها که به موارد تجاوز جنسی و کودک آزاری متهم هستند و در خبرگزاری هایتان موجود هست از شخصی مثل کامیلا هریس با شوهر اسراییلی خود که با رأی افراطی ها به این جایگاه رسید تعجبی ندارد یکی از افرادی که به دموکرات ها کمک کرد پیروز شوند تهیه کننده مشهور و متجاوز به زنان سلبریتی که هشتاد مورد تجاوز داشت و تبرئه شد بود
جک قشنگی بود از آمریکای جنایتکار. آمریکا عامل اصلی کشته شدن صدهها زن و بچه بیگناه در جنگها، مورد تجاوز قرار گرفتن و کشته شدن زنان بیگناه در سوریه، زن ها و کودکانی که در هواپیمای ایرباس ایرانی بی گناه جان خود را از دست دادند ، شهدای حرم شاه چراغ و اینهمه جنایت .... بر ذات کثیفش لعنت
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
حضور کشورهای اروپایی جنایتکار هم در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید منطقه خاورمیانه را ترک کنند.
حضور کشورهای اروپایی جنایتکار هم در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید عراق و لیبی را ترک کنند.
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
حضور نیروهای آمریکا جنایتکار هم در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید منطقه خاورمیانه را ترک کنند.
حضور نیروهای آمریکا جنایتکار هم در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید عراق و لیبی را ترک کنند.
نشست ضدایرانی آمریکا، نقض آشکار منشور سازمان ملل است
۱۱:۱۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
نشست ضدایرانی آمریکا، نقض آشکار منشور سازمان ملل است
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین از سال 1980 تاکنون با کمک و حمایت پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
تروریست های القاعده از سال 2001 تاکنون با پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون با پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
روسیه آزمایشگاه های شیمیایی آمریکا در اوکراین را زیرنظر دارد
۱۱:۱۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا همواره از حقوق بشر بعنوان ابزار سوء استفاده کرده است
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
زن آمریکایی سرکرده داعش به ۲۰ سال زندان محکوم شد
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
توسل آمریکا به اغتشاشات در ایران به دلیل ناامیدی در فاز نظامی است
آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
۱۱:۰۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
تشکر از کره شمالی
۱۱:۰۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کره شمالی ۳ موشک بالستیک آزمایش کرد
مشکل ایران آمریکا از کودتای ۲۸ مرداد آغاز شد نه اشغال سفارتخانه/ دولت مصدق ملی دولت بود
۱۱:۰۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سوئیس جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون جنایتکاران را پناه داده است چرا؟
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
این خانم از حقوق کدام زنان صحبت می کند البته خود ش خوب می داند که حرف بی ربط مى زند چرا که اگر زنان جایگاهی هم اگر دارند که دارند در ایران اسلامی است واقعا در دنیا یی زندگی می کنیم، دیگرانی که خودشان ناقضان حقوق بشر و زن و زندگی هستند الان داعیه دار حقوق زنان شده اند.
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
حقوق بشر آمریکایی بزرگترین پارادوکس رفتاری
حقوق بشر به عنوان حقوقی بنیادی و غیرقابل سلب شناخته می‌شود که هر کس به صرف انسان بودن از آن ‏بهره‌مند می‌شود.
حقوق حقوق بشر به عنوان حقوقی بنیادی و غیرقابل سلب شناخته می‌شود که هر کس به صرف انسان بودن از آن ‏بهره‌مند می‌شود
و آن دسته ازحقوقی است که انسان بدلیل انسان بودن و فارغ ازاوضاع و احوال متغیر ‏اجتماعی یا میزان قابلیت و صلاحیت فردی از آن برخوردار است. ‏
بشر به عنوان حقوقی بنیادی و غیرقابل سلب شناخته می‌شود که هر کس به صرف انسان بودن از آن ‏بهره‌مند می‌شود.

در جهان غرب حقوق بشر پس از جنگ جهانی دوم و تاسیس سازمان ملل متحد در سال ۱۹۴۵ وارد محاورات ‏روزمره شد و این عبارت جایگزین اصطلاح حقوق طبیعی و حقوق انسان گردیده است. ‏
حاکمان استعمارگر من جمله دولت های گذشته و حال ایالات متحده آمریکا که خود دارای سوابق متعدد ‏ضد بشری هستند چگونه میخواهد طلایه دار دفاع از حقوق بشرباشند.
ساده لوحی و بی خاصیت بودن دولت ‏هاست که تن به ضوابط و مقررات استعماری چنین جنایتکارانی میدهند.‏
دولت آمریکا در عین ادعای حمایت از حقوق ‏بشر با اتخاذ رویکردی ابزاری، بزرگترین پارادوکس رفتاری ‏را به نمایش گذاشته و به نقض مکرر آن در ‏سطح داخلی و بین المللی می‌پردازد. ‏مبرهن است که آمریکا ‏حقوق بشر را به عنوان دستاویز و ابزاری برای نیل به اهداف استکباری خود به کار ‏گرفته تا از این طریق ‏بر سرنوشت ملت‌ها سلطه یافته و انواع فشارها را بر مخالفین و یا رقبای خود تحمیل ‏کند.‏
وی در پایان این مطلب آورده است: وقتی که " ماده 1 " اعلامیه حقوق بشری آمریکا اشعار میدارد " تمام ابنای بشر آزاد زاده شده و در حرمت و ‏حقوق با هم برابرند، عقلانیت و وجدان به آن‌ها ارزانی شده و لازم است تا با یکدیگر عادلانه و برادرانه ‏رفتار کنند" و سپس همان دولت مبادرت به جنایت های متعددی می‌نمایند!،
حال این سوالات مطرح است که بشری که آنان ‏از آن در اعلامیه نام برده اند کدام بشر است؟
آیا بجز منافغ شخصی آمریکا و چند عضو همسو، موضوع ‏دیگری در خصوص حقوق بشر آمریکایی به ذهن متبادر میگردد؟!
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که تحریم از نگاه و از نظر قوانین بین المللی و حقوقی بین المللی نقض حقوق بشر است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار هنوز هم درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کامالا هریس بی ادب، معاون رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار در این در باره پاسخ و توضیح بدهد نیروهای آمریکایی با کدام قانون و مجوز وارد خاک عراق و سوریه شده اند.
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
تاریخ ثابت می‌کند آمریکا هرگز نگران حقوق بشر نبوده است
۱۱:۰۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده، اما از آن سوءاستفاده کرده است و از سال 1945 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
معاون رئیس جمهور آمریکا جنایتکار حق ندارد در امور داخلی ایران کند
۱۱:۰۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ادامه مداخله مقام‌های آمریکایی در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در خاورمیانه نبوده، اما از آن سوءاستفاده کرده است و از سال 1945 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در جهان نبوده، اما از آن سوءاستفاده کرده است و از سال 1945 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مزدوران ائتلاف سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیر نظامیان یمنی را و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و با انواع سلاح های و بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست کشورهای اروپایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم.
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
جوبایدن هم ثابت کرد که مانند دونالد ترامپ یک حیوان وحشی بوده است.
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
دخالت‌های آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های اروپا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مشکل آمریکا جنایتکار تنها با ایران نیست مشکل آمریکا جنایتکار با کل دنیا بوده است و از سال 1945 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
مشکل اصلی ملت ایران از همان ابتدا این بوده است که متاسفانه دشمنان درجه یک داخل کشور با آمریکا و متحدانش همه جانبه همکاری می کنند.
مشکلات مردم و کشور هم متاسفانه در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، دوحه وغیره 100 برابر افزایش یافته است.
توطئه‌ها علیه ایران شکست خواهد خورد
۱۱:۰۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آتش‌افروزی‌های ددمنشانه آمریکا و متحدانش بی‌پاسخ نخواهد ماند
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ناآرامی‌های اخیر در ایران 100درصد فقط به خاطر دخالت، مداخله گری، اهانت ها، خیانت های و جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، اسرائیل و مزدوراشان بوده است.
انهدام یک تیم تروریستی در ایلام/ کشف انواع گلوله‌های جنگی از تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مذاکره‌کننده ارشد آمریکا همچنان بر حمایت از آشوبگران تاکید دارد
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
عربستان دست از حمایت اینترنشنال برندارد با اقدام متقابل جمهوری اسلامی روبه‌رو می‎‌شود
معتقدیم که عربستان باید جبران کند و حمایت خود را از عوامل اغتشاشگر و کسانی که اغتشاش و خشونت را در ایران تقویت می‌کنند بردارد وگرنه با اقدام متقابل از سوی جمهوری اسلامی روبه‌رو خواهد شد.
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت آمریکا جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت اروپا جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی جنگ افغانستان است.
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی جنگ عراق است.
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی جنگ لیبی است.
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی جنگ سوریه است.
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی جنگ یمن است.
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی جنگ اوکراین است.
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی همه مشکلات منطقه خاورمیانه و جهان است.
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار باید از عراق و منطقه خارج شود
آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون از گروهک های تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
آمریکا جنایتکار از سال 1389 تاکنون از تروریست های داعش در عراق حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مجامع بین المللی چشم خود را به روی جنایات در یمن بسته اند
متاسفانه این جنایت ها در حالی صورت می گیرد .کشورهایی که مدت ها دم از حقوق بشر می زنند برای انسان ها ارزشی قائل نیستند و اکنون شاهد هستیم که مردم مظلوم یمن چگونه مورد ظلم قرار می گیرند.اینکه بیش از ۸۵ هزار کودک یمنی با گرسنگی جان خود را از دست داده اند، ادامه داد: متاسفانه این جنایت ها در حالی صورت می گیرد که مجامع بین المللی چشم خود را به روی این فجایع ها بسته اند.
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سازمان های حقوق بشری و سازمان ملل چشمان خود را بر جنایات داعش علیه آشوریان بسته اند
سازمان های حقوق بشری و سازمان ملل چشمان خود را بر جنایات داعش علیه آشوریان بسته اند
افراط گرایی خشونت طلب که ریشه در ایدئولوژی های خطرناک دارد،به مهمترین تهدید علیه صلح و امنیت بین
سازمان های حقوق بشری و سازمان ملل چشمان خود را بر جنایات داعش علیه آشوریان بسته اند
افراط گرایی خشونت طلب که ریشه در ایدئولوژی های خطرناک دارد،به مهمترین تهدید علیه صلح و امنیت بین المللی تبدیل شده است.
پس از ظهور داعش درعراق و سوریه، آشوریان بار دیگر مهلک ترین ضربه ها را بر هویت و تاریخ چندین هزار ساله خود مشاهده کرده و مجبور به ترک سرزمین شان شدند.
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
چشمان بسته سازمان ملل بر جنایت آل سعود و آل خلیفه در یمن و بحرین
سازمان ملل در ازاء دریافت پول و بودجه از آل سعود چشمان خود را بر جنایت رژیم کودک کش آل سعود بسته است و نام این رژیم را از لیست سیاه حذف نمود.
گوترش دبیر کل سازمان ملل روز دوشنبه ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی را سال‌ها پس از آنکه به دلیل کشتار کودکان در یمن به فهرست سیاه افزوده شده بود، از این فهرست خارج کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد در حالی خروج ائتلاف سعودی را از این فهرست اعلام کرد که خود در همین گزارش به شورای امنیت سازمان ملل گفته است که این ائتلاف سال گذشته ۲۲۲ کودک را در یمن کشته است، اما به دلیل "کاهش چشمگیر و مداوم در کشتار و زخمی کردن از طریق حملات هوایی" از این فهرست خارج می‌شود.

سازمان ملل برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ و زمانی که «بان کی مون» دبیر کل آن بود ائتلاف سعودی را به فهرست کودک‌کش‌ها افزود، اما گزارش رسانه‌ها افشا کرد که عربستان با تهدید او به قطع بودجه سازمان ملل، این اقدام را لغو کرده است، اما این سازمان بار دیگر در سال ۲۰۱۷ و در زمان دبیر کلی گوترش ائتلاف سعودی را به فهرست سیاه افزود.

شیخ عبدالله الصالح بحرینی معاون جنبش العمل الاسلامی بحرین، در واکنش به این اقدام سازمان ملل در صفحه اینستا گرام خود نوشت: سازمان ملل در برابر دریافت مقداری پول و بودجه به آل سعود احترام می گذارد و کشتار کودکان یمن را به دست سعودی ها نادیده می گیرد.

آیا حقیقتا در منشور و قوانین سازمان ملل ارزشی برای کودکان یمنی در برابر پول هایی که از رژیم آل سعود دریافت می کند، قائل نشده است.

بل وجود تاکیدهای مکرر سازمان ملل مبنی بر مسئولیت قتل ۲۲۲ کودک یمنی در سال 2019 که بر عهده آل سعود گذاشته شده با این حال سازمان ملل نام این رژیم را از فهرست ناقضان حقوق کودکان حذف کرد.
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
تل‌آویو تهدید جدی برای امنیت منطقه است.
رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی تهدید جدی برای امنیت منطقه است.
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مسکو آمریکا را به دخالت مستقیم در حملات اوکراین به قلمرو روسیه متهم کرد
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
افزایش نفت دزدی آمریکا در سوریه/ فتنه انگیزی در اقلیم کردستان
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
افزایش سه برابری سرقت نفت سوریه توسط نیرو‌های آمریکایی برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف باراست.
پس سازمان های بین المللی خیانتکار کجا هستند خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کار ما با آمریکا و مزدورانشان هنوز تمام نشده است و انتقام می گیریم
آمریکا جنایتکار ‌ناقض اصلی حقوق مردم ایران است
اروپا جنایتکار ‌ناقض اصلی حقوق مردم ایران است
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سوال اینجاست که سوریه از سال 2011 تاکنون علیه آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و هم تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه ، اسرائیل و مزدورانشان از سازمان ملل خیانتکار و هم شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار بیش از هزاران بار اعتراض و شکایت کرده است ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون بررسی و رسیدگی نکرده اند، هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، از سال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
پس برای همه مردم دنیا مشخص و روشن است که در سازمان ملل، شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکنون قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ناقض حقوق بشر نمی‌تواند مدعی آن باشد
آمریکا نمی تواند مدعی حقوق بشر و قانونگرایی باشد.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به روی جنایات آل سعود بسته اند.
آمریکا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
کشورهای ناقض‌ حقوق ملت‌ها نمی‌توانند مدعی ‌حقوق بشر باشند.
غرب نمی‌تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن باشد.
آمریکا با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد.
آمریکا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد
غرب با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا ۹۴ تانکر دیگر از نفت و گندم سوریه را سرقت کرد
نظامیان آمریکایی بار دیگر ۹۴ تانکر از نفت و گندم سوریه را دزدیده و به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.
نظامیان اشغالگر آمریکایی ۹۴ کامیون حامل گندم و نفت را به سرقت برده و این محموله را از طریق گذرگاه‌های غیرقانونی به شمال عراق و پایگاه‌های خود در آن منتقل کردند.