سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست امام جمعه اردبیل از نمایندگان مجلس برای وضع قانون تخصص گرایی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست قانونی تصویب کنند که بر اساس آن در همه رده‌های مدیریتی، افراد متخصص و شایسته منصوب شوند.

آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل گفت: نصب افراد غیرمتخصص به مسئولیت‌های حساس هم اهانت به دانش آموختگان آن رشته است، هم ضربه ایست به پیشرفت کشور.

وی با تاکید بر اینکه در تمام رده‌های مدیریتی از وزارت تا پایین‌ترین سطح مدیریت ،باید افراد متخصص در آن سِمَت به کار گرفته شود خاطر نشان کرد: در روزگاری که سرعت تحولات علمی به حد اعجاز رسیده نصب غیرمتخصص به یک پست حساس که نه تخصص و سابقه ای در آن کار دارد به هیچ وجه قابل دفاع نیست و این مطالبه معقول مردمی نمایندگان مجلس را در برابر یک امتحان بزرگ قرار می‌دهد.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به تحریم های اخیر اروپایی ها علیه شخصیت های ایرانی اشاره کرد و اظهار داشت: آنها برای ایجاد جنگ روانی و یاس و ناامیدی در ایران قرار گذاشته اند که هر هفته یک کشور اروپایی نسبت به بعضی از افراد ایرانی اعلان تحریم کنند! ما می گوییم به خودتان زحمت ندهید با این تناوب ملت ایران به شما باج نمی دهد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: آمریکا و هم‌پیمانان این کشور به راحتی کانال های مخالف و صداهای متفاوت را از ماهواره ها حذف می کنند تا افکار عمومی را کانالیزه کنند و بتوانند برای باطل/ لباس حقیقت بپوشانند. واقعیت ها را چنان زیر و رو می کنند که یک ملت به راحتی علیه منافع ملی خود موضع می گیرد.

آیت الله عاملی خطاب به جوانان اظهار داشت: من به جوانانی که دل در گرو ایران مقتدر، عزیز، پر هیبت و با تمامیت ارضی دارند می گویم شبکه سعودی در ۵۰ روز گذشته ۲۵ چهره تجزیه طلب را آورده ۱۲۰ بار برای این شبکه برنامه اجرا کرده اند آیا این برای یافتن راه کافی نیست؟ او که می گوید کشور شما را تجزیه می‌کنیم آیا رواست که ما با آرامش خاطر پای صحبت این کانال کینه‌توز بنشینیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.