سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی:

میز‌های پاسخگویی ادارات استان، امروز هم فعال هستند

ملکی گفت: میز‌های پاسخگویی ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی، امروز هم برای پذیرایی از مراجعات مردمی فعال هستند.

ملکی گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، به جهت دریافت مطالبات و درخواست‌های مردمی، شرایطی مهیا شده که از قبل سفر تاکنون به صورت مرتب اطلاع رسانی شده است.

او افزود: یکی از این بسترها، مرکز سامد است که مردم می‌توانند از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب از طریق شماره تلفن ۱۱۱ با این مرکز در ارتباط بوده و درخواست‌های خود را ارائه کنند.


بیشتر بخوانید


ملکی گفت: درخواست‌های مردمی که از طریق شماره ۱۱۱ ارائه می‌شوند، به صورت کامل ثبت و ضبط شده و در دستور کار قرار می‌گیرند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: این درخواست‌ها از طریق کد رهگیری قابل پیگیری هستند.

او برگزاری میز‌های خدمت در دستگاه‌های اجرایی را از دیگر راه‌های ارتباط مردم عنوان کرد و گفت: تیم‌های ارتباطات مردمی متشکل از وزرا، رؤسای سازمان‌ها و نیز معاونین و نمایندگان تام الاختیار وزرا و رؤسای سازمان ها از روز چهارشنبه در ۲۸ دستگاه اجرایی استان مستقر شده اند.

به گفته ملکی پاسخگویی‌ها امروز از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه شروع شده و تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بازرسی استانداری با تأکید بر نگاه ویژه دولت به استان، ادامه داد: برپایی میز‌های خدمت قبلاً دو روزه برنامه ریزی می‌شد، اما با عنایت رئیس جمهور و هیئت دولت، در خراسان جنوبی سه روزه بوده است.

او عنوان کرد: این میز‌های خدمت در محل اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، دفتر نمایندگی وزارت خارجه، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران، سازمان جهاد کشاورزی، ساختمان مرکزی اداره کل دادگستری، تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح، دفتر نظارت همگانی ۱۹۷، مجتمع فرهنگی رفاهی غدیر اداره کل صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه بیرجند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری بیرجند، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شرکت گاز، شرکت آب و فاضلاب، اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل حفاظت محیط زیست، بنیاد نخبگان، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعیت هلال احمر، اداره بهزیستی شهرستان بیرجند و اداره کل تأمین اجتماعی مستقر است.

ملکی بیان کرد: بهترین شیوه ارتباطات مردمی از شهرستان ها، تماس تلفنی از طریق شماره ۱۱۱ است.

برچسب ها: میز خدمت ، رئیس جمهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.