سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شترسواری لیورپول در قطر

بازیکنان لیورپول با انتشار تصاویر از تفریحات‌شان در هوای گرم دوبی خبر دادند.

لیورپول از وقفه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استفاده کرد تا اردوی هوای گرمی را در کشور امارات برگزار کنند.

بازیکنان این تیم که تیم‌های ملی کشورشان موفق به صعود به جام جهانی نشده بود یا جایی در فهرست نهایی تیم‌شان نداشتند به امارات سفر کردند تا خودشان را برای شروع دوباره مسابقات لیگ برتر آماده کنند.
این تیم همچنین در سوپر جام دوبی نیز به میدان رفت و با نتیجه ۱-۳ برابر المپیک لیون شکست خورد و حالا آماده است تا در دیداری برابر میلان به میدان برود.

با این حال، به نظر می‌رسد که این اردو صرفا برای آماده‌سازی نباشد و آن‌ها فرصتی نیز برای تفریح کردن دور از هوای سرد و بارانی انگلیس نیز پیدا کرده‌اند.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که بازیکنان لیورپول به کویری در نزدیکی شهر دوبی رفته‌اند تا از تفریحات خاص آن استفاده کنند و حتی بعضی از آن‌ها تصمیم گرفتند که با سوار شدن بر شتر تجربه جدیدی را نیز داشته باشند.

محمد صلاح چندین کلیپ جالب در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که سوار شدن نبی کیتا و جیمز میلنر بر یک شتر در کویر دوبی را به تصویر کشیده بود و توجه بسیاری را جلب کرد، چرا که آن‌ها بسیار شوکه و نگران به نظر می‌آیند.

لیورپول به زودی باید بار دیگر به انگلیس برگردد و خودش را آماده بازی دشوار و حساس برابر منچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های جام اتحادیه کند.

برچسب ها: لیورپول ، شترسواری ، قطر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.