سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه شب یلدای ایرانی در زنجان افتتاح شد

نمایشگاه شب یلدای ایرانی شامگاه چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان افتتاح شد.

سید رضا قندیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان در آیین افتتاح این نمایشگاه، گفت: ۶۰ غرفه از استانهای زنجان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، البرز، گیلان، قم، یزد، خراسان جنوبی و کرمان در این نمایشگاه حضور دارند.

سید رضا قندیلی اظهار داشت: استانهای شرکت کننده در این نمایشگاه محصولات خود شامل آجیل، مواد غذایی، خشکبار، میوه، شیرینی، انار و هندوانه، مرکبات، سوغات شهرستانها، لباسهای محلی و محصولات شب یلدا را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان یادآور شد: فضای عمومی اختصاص یافته به این نمایشگاه چهار هزار و ۶۰۰ متر مربع و فضای غرفه سازی شده در آن ۲ هزار متر مربع است.

وی افزود: عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و معرفی آخرین محصولات تولیدی، ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

قندیلی، احیای سنن و آداب و رسوم ایرانی و برگزاری مراسم در مناسبت های دیرینه را از اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه شب یلدای ایرانی، استانداردهای کیفی و بهداشتی محصولات ارائه شده از سوی کارشناسان کنترل می شود و خانواده ها می توانند مایحتاج خود را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند.

نمایشگاه شب یلدای ایرانی تا ۲۸ آذر ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید و خرید عموم علاقه مندان دایر خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.