سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس قوه قضائیه:

اگر ضعف‌ها انباشته شود ممکن است علاجش سخت شود/ بهبود اقتصاد از اولویت‌های مهم کشور است

رئیس قوه قضائیه گفت: باید ‌بدانیم که اگر ضعف‌ها روی هم انباشته شود و یک جایی سر باز کند، ممکن است علاجش سخت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در جمع قضات و کارکنان قضایی استان زنجان گفت: دشمن بر مبنای محاسبات اشتباهی که از مردم ما داشت، یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه و اقدامات تبلیغاتی و روانی بسیار سنگینی را بر کشور ما تحمیل کرد و تصور داشت می‌تواند یک شرایط ضدامنیتی را ایجاد کند و حتی پس از آشوب و اغتشاش با اعمال یکسری فشارهای بیشتر در برخی استان‌ها مسائلی را به وجود آورد؛ اما به واسطه بصیرت مردم، بخش اعظم توطئه‌های دشمن خنثی شد.

رئیس عدلیه بیان داشت: اما کماکان دشمن در حال تلاش است با عملیات روانی و اجماع‌سازی در مجامع بین‌المللی، علیه مردم و کشور ما اقدامات ایذایی انجام دهد لذا باید همچنان هوشیار و فعال در میدان حضور داشته باشیم.

رئیس دستگاه قضا گغت: در کنار توجه و هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمن باید به رفع ضعف‌ها و نواقص مدیریتی خود نیز اهتمام داشته باشیم و‌ ‌بدانیم که اگر ضعف‌ها روی هم انباشته شود و یک جایی سر باز کند، ممکن است علاجش سخت شود؛ ما باید توجه کنیم که اگر به اعتماد مردم خدشه وارد شده، این امر از کجا نشأت گرفته و در صدد رفع این مشکل برآییم تا اعتماد مردم‌ را افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای تحت فشار قرار دادن و هجمه علیه نهادهای موثر نظام جمهوری اسلامی از جمله قوه قضاییه، سپاه و بسیج اظهار داشت: امروز، هر نهاد و دستگاهی که در ساختار جمهوری اسلامی موثرتر و نافذتر است، بیشتر از سوی نظام سلطه مورد هجمه و تحریم قرار می‌گیرد.

رئیس دستگاه قضا در ادامه توصیه‌هایی را خطاب به مسئولان دستاه قضایی استان زنجان برای صیانت از مجموعه و فرد فرد کارکنان و همچنین تکریم ارباب رجوع مطرح کرد.

رئیس عدلیه با اشاره به مقوله جابجایی‌های مدیریتی در مناصب قضایی گفت: سپردن امور و‌ مسئولیت‌ها به افراد لایق و کاردان، یکی‌ از موضوعات بسیار مهم است؛ هیچ ایراد و عیبی وجود ندارد اگر فردی لایق‌تر و‌شایسته‌تر در منصبی است جایگزین شود و جابجایی مدیریتی صورت بگیرد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه موضوع کاهش ۷ درصدی ورودی پرونده‌ها به دادگستری و محاکم استان زنجان را موضوع بسیار حائز اهمیت و درخور تقدیر دانست و بر تلاش‌های مقامات قضایی در همکاری با دولت و مجلس برای رفع مسائل معیشتی کارکنان دستگاه قضایی تاکید کرد.

پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان طی سخنانی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ درصد پلاک‌های اراضی استان زنجان رفع تداخل شده که این امر در کاهش آمار ورودی پرونده‌های این حوزه به مراجع قضایی استان بسیار موثر بوده است، گفت: در نتیجه اقداماتی که در سطح استان زنجان صورت گرفت میزان حفر چاه‌های غیرمجاز ۴۰ درصد کاهش یافت.

وی همچنین تصریح کرد: مسئولان دادگستری استان زنجان طی ۸ ماه گذشته با بیش از ۱۲ هزار نفر ملاقات مردمی داشته‌اند.

همچنین در این نشست، نمایندگان کارکنان قضایی و اداری، سازمان‌های تابعه قضایی و شوراهای حل اختلاف به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

ادای احترام رئیس قوه قضاییه به مقام شامخ شهدای استان زنجان

 حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در چهاردهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست عدلیه، دقایقی پیش وارد فرودگاه زنجان شد و از سوی نماینده ولی‌فقیه در این استان و استاندار آن و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به زنجان، طی مصاحبه‌ای به تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به این استان پرداخت و گفت: در سفر امروز به زنجان تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات قضایی مردم این استان را برطرف کنیم و با اقشار مختلف مردم تا حد مقدور در زنجان و سایر شهرهای استان دیدار داشته باشیم.

رئیس عدلیه افزود: همچنین سرکشی‌هایی به واحدها و حوزه‌های قضایی استان خواهیم داشت تا در راستای رفع مسائل و مشکلات این واحدها اقدامات مقتضی را به عمل آوریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مردم استان زنجان مردمی متدین،انقلابی،ولایتمدار و محب اهل بیت (ع) هستند و امیدواریم بتوانیم به این مردم عزیز و غیور خدمت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در بدو ورود به استان زنجان با حضور در مزار مطهر شهدای این استان، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس و سایر شهیدان گلگون‌کفن ادای احترام کرد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

بهبود اقتصاد از اولویت‌های مهم کشور است

غلامحسین محسنی اژه ای روز پنجشنبه در جمع شماری از اقشار مختلف مردم زنجان افزود: فشار معیشتی ممکن است انسان را به ناشکری برساند و او را منفعل و ناامید کند، از این رو باید از سرمایه گذاری صحیح حمایت کنیم چراکه نمی توان توقع بهبود اقتصادی، بدون سرمایه گذاری داشت.

وی تاکید کرد: آن چرا که رهبری سالها فرمودند و ما کوتاهی کردیم باید امروز با تلاش مضاعف، جبران و در این راستا کارهای تعطیل و نیمه تعطیل را راه اندازی کرده و با مفسدین که از آب گل آلود ماهی می گیرند و این فضای اقتصادی را برای مردم تنگ تر می کنند، مبارزه کنیم.

حجت الاسلام اژه ای اظهار داشت: دشمن با علم به عزم قوای سه گانه برای با مبارزه فساد، فراهم کردن زیرساختهای اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری و جبران نقص های گذشته، اغتشاش ها را به وجود آورد تا امنیت در این کشور نباشد و اگر امنیت نباشد سرمایه گذاری و اشتغال نیز به وجود نخواهد آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات تاریخ صدر اسلام اشاره کرد و افزود: جنگ احزاب و منافقان فقط مختص آن زمان نبود، امروز هم منافق نفوذی داریم، در صدر اسلام هم مخالفت با حجاب و ارزش های اسلامی وجود داشت و نفوذی ها برای انحراف در حق و ارزش ها تبلیغ می کردند، آن روز هم حجاب از سر زنان برمی داشتند.
حجت الاسلام اژه ای به نقش آفرینی حضرت فاطمه (س) در دفاع از حق اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) وقتی دید حق در حال تحریف است، مقابل منافقان و نفوذی ها و کسانی که منافعشان به خاطر اسلام به خطر افتاده بود، ایستاد و یک تنه جهاد تبیین را عهده دار شد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز باید همگان رسانه شویم، چراکه یکی از ابزارهای مهم دشمن رسانه است، تاکید کرد: امروز همه باطل در برابر جبهه حق که اصل نظام جمهوری اسلامی است، قرار گرفته است.

حجت الاسلام اژه ای گفت: اروپا، آمریکا و اذنابشان با همه قدرت به میدان آمده اند و ابزار قدرتمند رسانه، دستگاههای اطلاعاتی و دروغ پراکنی و تجربیات خود را در این جنگ ترکیبی به کار گرفته، به میدان آمده و قلب واقعیت کرده اند، همه ما هم باید با تاسی از فاطمه زهرا( س) در جهاد تبیین نقش آفرین باشیم.

وی با بیان اینکه باید داشته های خود را باور کنیم، افزود: گاهی وقتها داشته های خود را بیان نمی کنیم و همان چیزی را که دشمنان پمپاژ می کنند را ما هم تکرار و باور می کنیم که داشته های ما کم است.

حجت الاسلام اژه ای خاطرنشان کرد: عزت و کرامت ایران اسلامی بر اثر صبر و تلاش ملت ایران به دست آمده است، اما نباید از کسری ها و ضعف های مدیریتی که می توانیم آنها را رفع کنیم، غافل شویم، باید تحول شگرفی را در عامل انسانی، ساختارها و به روز کردن قوانین ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: همه همانطوریکه با هم بودیم و این انقلاب به وجود آمد و قوی تر شد و امروز چنان قدرت بازدارندگی دارد که بزرگترین قدرتهای دنیا از آن هراس دارند، باید همچنان این وحدت را حفظ کنیم.

رییس قوه قضاییه همچنین به اهمیت و جایگاه زنان در جامعه و جهان هستی اشاره کرد و یادآورشد: انسان اشرف مخلوقات و همه ارزش کل هستی به خاطر انسان است و زمانیکه این انسان می خواهد به درجه اعلای انسانیت برسد، مرکب از زن و مرد است و این انسان با در کنار هم بودن به تکامل می رسد.

وی افزود: امروز دشمن ۲ مشکل مهم را ایجاد می کند که ما کمتر به آن توجه می کنیم، به اشکال مختلف به ما القا می کند که چرا ازدواج می کنید، چرا زود ازدواج کرده و بچه دار می شوید و این یکی از دشمنی های خزنده، پنهان و بسیار مضر دشمن است چراکه اگر زن و مرد جدا از هم شوند نه تنها جمعیت کم می شود بلکه به کمال هم نمی رسند.

حجت الاسلام اژه ای با تاکید بر ضرورت توجه به رفع مشکلات زنان، اظهار داشت: گاهی وقتها در سیاست ها، اجرا و عمل از این حقیقت که زن و مرد اشرف مخلوقات هستند غافل شده و به یک بخش اعظم این اشرف مخلوقات که زن است کم توجهی کرده ایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۰۶:۳۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
حاج اقا // اگه این حرفها را برا ما میزنید // ما نه سر پیازیم و نه ته پیاز و نه وسط پیاز // مملکت دست خودتونه
بیشتر این مشکلاتی که تو این مملکت گریبان گیر ملته را جای دیگری بغیر از ملت باید بجورید
ناشناس
۰۱:۴۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
حاج آقا دوست دار هستیم
منتهی چرا قیمت دلار رو دست کم گرفتید، چرا بین مردم نیستید، رویای ما در حال حاضر برای سکون بازار، سکون قیمت دلار بی صاحب است
مراقب باشید قاطع وارد شوید، نمیتوانید بگذارید بنده وارد شوم
اهالی بره ره
۲۱:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حاجی آقا شما بکار خود برسید،در دستگاه شما عدالت موج می زند.
انشاا... دولت محترم با سکه ۱۹هزار واندی و دلار ۳۸هزارواندی اقتصاد مملکت را سروسامان می دهند .
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
عذرخواهی هر چی دیرتر سخت تر
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اجاره مسکن ; غذا ; پوشاک ; فقر ; بدبختی ; بی کاری ; بیماری ; سختی زندگی برای زن بچه ; گرونی گرونی تورم تورم حاصل کار مسولین
این بیت المالی که به مسولین دادید اگه یک چهارم اون رو به مدیران چینی میداید مدیریت کنند این همه مشکل رو نداشتیم

بعد میگن فرزند آوری با کدام پول با کدام ِ....
علی
۱۹:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آقایان مسئول ، باز نشستگان تامین اجتماعی رابا حداقل حقوق (ماهی چهارملیون ویکصد وخورده ای)دریابید اگر عدالت اجتماعی حاکم شود ومنابع ملی عادلانه تقسیم شود عمده مشکلات معیشتی مردم حل می شود اگر آقایان مسئول حتی یک لحظه خودشان رابجای یک کار گر بازنشسته که نه توان مالی دارد ونه توان جسمی بگذارند بااین همهمه خرج ودغدغه شاید به فکر آنها بودند شعار بس است اقدام عملی انجام دهید که ملت آن را در زندگی خود لمس کنند
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
دشمن با علم به عزم قوای سه گانه برای با مبارزه فساد، فراهم کردن زیرساختهای اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری و جبران نقص های گذشته، اغتشاش ها را به وجود آورد تا امنیت در این کشور نباشد و اگر امنیت نباشد سرمایه گذاری و اشتغال نیز به وجود نخواهد آمد.
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سر جنگ با دنیا نداشته باشید همه چیز درست میشه حتی متحد روی کاغذ شما یعنی چین هم به قراردادهایش عمل می کند. و لازم نیست سرمایه های ملی مثل نفت رو مفت و زیر قیمت به چین بدید و رفاه مردم چین را تامین کنید.
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خدا رو شکر اقتصاد تو اولویت قرار گرفت حالا تا عملی شود یه چند سالی باید بگذرد خوش به حال نتیجه هایمان
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
الله اکبر
واسه شما ضعفه
واسه مردم فساد فی الارض
واسه شما تشویق به کار خوب
واسه مردم تنبیه تا دیگه تکرار نشه.
عدالتت کجا رفته حاجیییییی؟
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
با سلام
"اگر ضعف‌ها انباشته شود"
یعنی هنوز انباشته نشده است؟!!!
"بهبود اقتصاد از اولویت‌های مهم کشور است"
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
رفراندوم بزارید
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چشم
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
میدونید کارگر زحمت کش از صبح تا شب کار میکنه چقدر میگیره؟
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
4 یا 5 میلیون تومن که پول خورد و خوراک خانواده کارگر نمیشه، جدا از کرایه خانه و قبض ها و...
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حاج آقا مخاطب این حرف بهبود اقتصاد از اولویت‌های مهم کشور است کیه
فلفل
۱۵:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
علاجش سخت شده. خیلی سخت!
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مگ ما مشکل اقتصاد داریم
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بیچاره مردم،بیچاره کارگران روز مزد ،بیچاره جوانان تحصیلکرده جویای کار که موی سپید می‌کنند ولی هیچ کار و درآمدی در خور مدارک تحصیلی یافت نمیکنند.بیچاره پدر مادرها که همیشه نگرانی معیشت فرزندان خود را دارند،
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اقای رییس دلار 39 شد داریم خفه میشیم شرمنده خانواده میشیم. تمام اجناس هر لحظه قیمتش بالا میره. چقدر به امریکا وابسته هستیم!!!! ؟؟
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
یعنی هنوز نفهمیدید که الان به مرحله عدم درمان و مرگ رسیده.
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بسه حالمون بهم خورد از بس گفتین باید انجام شه باید فلان شه شما چکاره هستین از بیت المال حقوق میگیرین بیاین حرف بی عمل بزنید؟؟
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
احسنت
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سکوت در برابر وضعیت معیشت مردم
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه درک درستی از واقعیات و خواسته های بر حق مردم ندارید
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مردم تو اولویت نیستن فعلا. فعلا مهمتر از مردم وجود داره
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بله دقیقا مثه ضعف های تلنبار شده
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اگر ؟؟؟؟؟؟ تو خیلی حالیته بابا
برا خودت اسفند دود کن
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
امثال تو فقط بلدن مشکلات رو با اسفند دود کردن حل کنن. برو دود کن واسش
Mi
۱۱:۵۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
لطفا هرچه سریعتر حکم اعدام این قاتلان و داعشیهای وطن رو صادر کنید همچنان منتظریم
میرزا
۱۳:۲۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
فشار نخور با طعم سیب موز بخور
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
یکم کند هستین شما مسئولا. مردم جلوتر از شمان
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این یعنی مردم و مسئولین تقریبا جدا هستن و پیوند فقط برای قشر خاصی هست
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود
رهرو آنست که آهسته و پیوسته و بی وقفه رود
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
یکم کند هستین شما مسئولا. مردم جلوتر از شمان
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این پائین هی میگن رفراندوم بزارید اخه مگه اینها حکومت مردمی و دموکرات هستند که اینکارو کنن ، رفرندام بزارن به مفتحضترین شکل ممکنه تو‌موضوع مربوطه شکست میخورن
میرزا
۱۳:۲۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
قربون دهنت
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
یکی از ضعف ها سربازی اجباری است
دیگری عدم وجود سیاستمداران حرفه ای در عرصه های مختلف است کسی که تقوا دارد اگر دانش نداشته باشد مسئولیتی را نمیپذیرد پس آنهایی که بدون دانش مسئول شده اند حتما بی تقوا بودن
سیامک
۱۴:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این جمله از شهید چمران بود
روحش شاد
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام ،

این را ببین حاج آقا :
روزگاری با یک نفر خیلی مشکل داشتم ،
شرعا و قانونا نمی شد از او عیب گرفت ،
پس نفرین کردم ، اما بلا نازل نشد ،
همچنان که سجده شکرهایم بر جا بود ، درد در دل هم بود ،
تا اینکه روزی این را دیدم :

قرآن کریم :
وَءَاخَرُونَ ٱعۡتَرَفُواْ بِذُنُوبِهِمۡ خَلَطُواْ عَمَلٗا صَٰلِحٗا وَءَاخَرَ سَيِّئًا عَسَى ٱللَّهُ أَن يَتُوبَ عَلَيۡهِمۡۚ إِنَّ ٱللَّهَ غَفُورٞ رَّحِيمٌ ،

من ماندم و خدایی که می خواست همه دین مال خودش باشد................

قرآن کریم :
هُوَ ٱلَّذِيٓ أَرۡسَلَ رَسُولَهُۥ بِٱلۡهُدَىٰ وَدِينِ ٱلۡحَقِّ لِيُظۡهِرَهُۥ عَلَى ٱلدِّينِ كُلِّهِۦ وَلَوۡ كَرِهَ ٱلۡمُشۡرِكُونَ ،


البته خدا باشد...دین باشد ،
نه اینکه کسی خدا و دین را انکار کند ،

منتهی دین را خدا تعیین می کند ،

پیمان اشراقی.
فریاد فریاد
۱۱:۳۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام اقای ازه ای ضعف زیاد و انباشته هم شده شما دستور دادین در صدور رای و بررسی پرونده ها در دیوان عدالت اداری تسریع باید انجام گیرد
باور کنید اطاله دادرسی به قوت خود باقی می ماند و هیچ کس گوشش بده کار نیست
یک رای ان هم سه چهار رای مشابه هم دارد برای یک موضوع ولی دادرسی برای دیگران 9 ماه تا 12 ماه و گاهی هم بیشتر طول می کشد
ای وای ای وای
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خوب رفراندم بزارید مگه نمیگید ملت شما رو قبول دارند
فریاد فریاد
۱۱:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بفرما در این کشور اگه هر اتفاقی افتاد چهار روز بعد بگیم رفراندم بزاریم بنظرت بقای سیاست و سیاست گذاری امکان دارد ما باید منطق داشته باشیم اصلاح امور خواست همه است و دولت و همه قواه بر ان نیز باید تاکید داشته باشند
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ما مردم ایران عاشق نظام جمهوری اسلامی هستیم به کوری چشم دشمنان،رفراندوم روز ۱۳ابان تو خیابونا بود،چشمت را باز کنی میبینی اما شما نمیبینید چون کورید،وطن فروش خودباخته
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خودت تنها عاشقشی ما هم عاشق ایرانیم ولی عاشق اوضاع الان مملکت نیستیم چون تحت فشاریم
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
معذرت خواهی هر چه دیرتر بدتر
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اگر؟! اگر ضعف ها انباشته شود؟! یعنی هنوز به اندازه کافی انباشته نشده؟!!