سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود اعتبارات بانکی برای پرداخت وام فرزندآوری

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری نهاوند گفت: پرداخت تسهیلات فرزندآوری برای افزایش جمعیت و جوانی جمعیت از برنامه‌های دولت است که با کمبود اعتبارات بانکی مواجه هستیم.

شهروز کیانی گفت: دولت سیزدهم از زمان استقرارش با وجود کارشکنی‌هایی که از سوی دشمنان بر دولت تحمیل شده، خوشبختانه توانسته توفیقات قابل توجهی به دست آورد.

او افزود: با حضور دولت سیزدهم در بحث کرونا اتفاقات خوبی افتاد و آمار مرگ و میر در کشور که به روزی ۷۰۰ نفر هم رسیده بود، کنترل شد و خوشبختانه امروز می‌بینیم که آمار بیماری کرونا و آمار مرگ و میر روزانه ناشی از این بیماری نیز بسیار کاهش یافته و به صفر رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند تاکید کرد: اتکای دولت سیزدهم بر روی توانمندی‌های داخلی کشور و جوانان است که امیدواریم دولت بتواند با غلبه بر مشکلات کنونی توفیقات بیشتری در همه زمینه‌ها به دست آورد.

کیانی گفت: بحث ازدواج و فرزندآوری از موضوعات حیاتی و مهم برای کشور هستند و بحث جوانی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، دولت در این زمینه تلاش می‌کند و این بار عظیم را به دوش می‌کشد.

کیانی گفت: برای افزایش جمعیت و جوانی جمعیت دولت برنامه پرداخت تسهیلات فرزندآوری را در دستور کار خود قرار داده، هرچند در این بخش ما مشکلاتی از طریق شبکه بانکی داریم و با کمبود اعتبارات بانکی نیز مواجهه هستیم که امیدواریم با اندیشیدن تدابیری این مشکلات حل شود.

او به کاهش بحث ازدواج و فرزندآوری در شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی سال‌های اخیر در شهرستان نهاوند آمار ازدواج و فرزندآوری کاهش پیدا کرده و باید این مهم در جلسات تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گیرد، دانشگاه‌ها با تحقیق و بررسی می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند از عدم حضور دانشگاه‌های شهرستان در این جلسه گلایه کرد و گفت: حضور نماینده دانشگاه‌های شهرستان در این جلسه ضروری است.

برچسب ها: فرزندآوری ، ازذواج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.