سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل به تصویب رسید

قطعنامه ضد ایرانی آمریکا در کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رای موافق، ۸ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع به تصویب رسید.

تصویب قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل به بهانه حمایت از زنان ایرانی و در راستای حمایت آشکار از اغتشاشات در کشورمان امروز (چهارشنبه) در مقر سازمان ملل متحد به تصویب رسید.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و متحدان غربی آن که در چند ماه گذشته آشکارا از اغتشاشات در داخل ایران حمایت و در بسیاری از موارد آن‌ها را هدایت و خط دهی می‌کردند امروز پیش نویس قطعنامه پایان دادن به عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل را در شورای اجتماعی و اقتصادی این سازمان در نیویورک مطرح کردند تا از این طریق پازل دخالت‌های خود در امور داخلی ایران را تکمیل کنند.

این قطعنامه با ۲۹ رای موافق، ۸ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع به تصویب رسید. چین، پاکستان، اریتره، ونزوئلا، کوبا و ارمنستان ۶ کشوری بودند که به این قطعنامه رای منفی دادند. کشور‌های بولیوی، برزیل، کامرون، ساحل عاج، هند، اندونزی، قزاقستان، مالاوی، مالزی، موریتانی، نامبیا، قطر، سنگال، سودان، امارات و ازبکستان به قطعنامه رای ممتنع داده‌اند.

تصویب این پیش نویس به نظر ۵۴ عضو اکوسوک بستگی داشت و برای تصویب آن فقط کافی بود تعداد موافقان از مخالفان بیشتر باشد. رای ممتنع کشور‌ها در این نشست به منزله عدم حضور در این جلسه قلمداد می‌شد.

واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در مخالفت با حذف ایران از کمیسیون مقام زن گفت: شما اصلاً تعریف سازمان ملل را خوانده اید؟ همکاران غربی ما عادت دارند ساختار‌های کارآمد بین المللی را تخریب کنند!

وی در ادامه تاکید کرد: عضویت فرانسه و انگلیس در این کمیسیون به دلیل برخورد خشن با زنان باید بررسی شود. آیا بعد از قتل اشلی بابیت در روز حمله به ساختمان کنگره آمریکا، دموکراسی‌های غربی خواستار حذف آمریکا از کمیسیون مقام زن سازمان ملل شدند؟

نبنزیا همچنین تصریح کرد: تنظیم‌کنندگان قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد بایستی نگاهی به سوابق خود در نقض حقوق بشر بیندازند.

کمیسیون مقام زن، نهادی زیرمجموعه اکوسوک است که از سال ۱۹۴۶ تلاش می‌کند در حوزه چالش‌ها و مشکلات زنان، راهگشا باشد و جمهوری اسلامی ایران از طریق انتخاباتی شفاف و دموکراتیک و با حمایت گروه آسیا و اقیانوسیه و با رای اکثریت اعضای اکوسوک به عضویت آن درآمده است.

وزرای خارجه ۹ کشور آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا، شیلی، ایسلند، نیوزلند، جمهوری کره و سوئد نیز ۱۷ آذر ماه در بیانیه‌ای مشترک در تداوم دخالت در امور داخلی ایران، تهران را به نقض حقوق زنان متهم کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۶۳
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۳:۰۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
حذف کردن ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل به خاطر اتهامات امریکا و چند کشور اروپایی در مورد وضعیت زنان در ایران است اگر کشورهای غربی در مورد مرگ مهسا امینی مدرکی دارند در سازمان ملل ارائه می دادند همان طور که فیلم بیهوش شدن مهسا امینی توسط مقامات ایرانی منتشر شده است و مدارک پزشکی جراحی مغزی و بیماری مغزی ایشان و نظرات کارشناسان پزشکی در مورد علت مرگ در اثر بیماری قبلی منتشر شده است کسانی که با وجود دیدن این مدارک محکم حقیقت را باور نمی کنند یا دچار بیماری شک و تردید بیجا هستند و یا عمدا نمی خواهند باور کنند چون به دنبال اهداف پنهان و اغتشاشگری هستند این وضعیت قابل قبول نیست که ملت ایران توسط اغتشاشگران ترور شوند در کجای دنیا به غیر از ایران می بینید که پلیس به خاطر اسیب ندیدن مردم در مقابل اغتشاشگران خویشتن داری می کند و جان خودش را از دست می دهد
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مجامع بین المللی چشم خود را به روی جنایات در یمن بسته اند
متاسفانه این جنایت ها در حالی صورت می گیرد که مجامع بین المللی چشم خود را به روی این فجایع بسته اند.
کشورهایی که مدت ها دم از حقوق بشر می زنند برای انسان ها ارزشی قائل نیستند و اکنون شاهد هستیم که مردم مظلوم یمن چگونه مورد ظلم قرار می گیرند.
اینکه بیش از ۸۵ هزار کودک یمنی با گرسنگی جان خود را از دست داده اند، ادامه داد: متاسفانه این جنایت ها در حالی صورت می گیرد که مجامع بین المللی چشم خود را به روی این فجایع ها بسته اند.
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ناقض حقوق بشر نمی‌تواند مدعی آن باشد
آمریکا نمی تواند مدعی حقوق بشر و قانونگرایی باشد.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به روی جنایات آل سعود بسته اند.
آمریکا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
کشورهای ناقض‌ حقوق ملت‌ها نمی‌توانند مدعی ‌حقوق بشر باشند.
غرب نمی‌تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن باشد.
آمریکا با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد.
آمریکا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد
غرب با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آمریکا نمی‌تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن باشد
آمریکا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به‌روی جنایات آل‌سعود بسته‌‌اند/ سرنوشت صدام در انتظار آل‌سعود
مدعیان دروغین حقوق بشر امروز چشم خود را به‌روی جنایات آل‌سعود بسته‌ و در قبال جنایت‌های این رژیم سکوت اختیار کرده‌اند.
اوباما و مدعیان دروغین حقوق بشر و آن‌هایی که مدعی دموکراسی در دنیا هستند، امروز چشم خود را به‌روی جنایات آل‌سعود بسته و سکوت اختیار کرده‌اند.
مگر دموکراسی جز این است که مردم، سرنوشت خود را رقم زده و در آینده کشور خود سهیم باشند؟ اما در این کشورها با وضع قوانینِ دیکتاتور گونه‌ای به‌نام "انتخابات"، مانع از حضور سیاسی مردم در صحنه می‌شوند و آزادی و حق انتخابات آن‌ها را محدود به خواسته‌های خود می‌کنند.
آن‌ها که تصور می‌کنند شجاع هستند باید مقابل رژم صهیونیستی ایستاده و مبارزه کنند، در حالی که هم‌اینک صدها تن از مسلمانان در زندان‌های مخوف عربستان زندانی و شکنجه می‌شوند.
آل‌سعود خبیث با سلاح‌های مدرن اهدایی غرب و شرق مقابل مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن ایستاده و تاکنون 13هزار انسان بی‌گناه را که 5هزار تن از آن‌ها کودکان مظلوم بوده‌اند به خاک و خون کشیده است.
بدون شک سرنوشت صدام در انتظار آل‌سعود خبیث است؛ پیروز این میدان مبارزان مسلمان و مظلومان بی‌دفاع هستند که شجاعانه در این صحنه نبرد نابرابر ایستادگی کرده‌اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به‌روی جنایات آل‌سعود بسته‌اند و در قبال جنایت‌های او سکوت اختیار کرده‌اند.
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
سازمان مللی که این روز‌ها به جای رسیدگی به امور زنان و کودکان در کشورهایی، چون یمن، افغانستان، سوریه و برخی از کشور‌های فقیر آفریقایی دنباله روی اهداف سیاسی و مضحک آمریکا شده است، به جای فریاد زدن برای دفاع از حقوق تمام انسان‌هایی که به دلیل طمع‌های سیاسی عده‌ای هر روز کشته می‌شوند، به جای دفاع از زنان و دختران فلسطینی که در سرزمین آبا و اجدادیشان هر روز را با ترس تهاجم و وحشی گری صهیونیست‌ها می‌گذرانند، حالا دنبال یک مشت ادعا‌های واهی و بی اساس دولتی را گرفته که کارنامه عملکردش برای بسیاری در جهان واضح و مشخص است، کشوری که فقر، تبعیض نژادی، حملات مسلحانه، تجاوز و تن فروشی در آن به صنعتی تبدیل شده تا جیب دولتمردان و لابی‌های قدرتمندش را پر کند. این سازمان ملل شاید بهترین مکان برای عضویت همین کشور‌ها باشد تا در سایه آن بتوانند بر جنایات خود سرپوش بگذارند.
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
اردوغان به همراه ناتو از سال 2011 تاکنون تسلیحات داعش را تامین می کند.
ناتو، ترکیه، هر دو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می‌کنند
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
نگاه دوگانه غرب به موضوع زن + فیلم
عضویت ایران در حالی از کمیسیون مقام زن سازمان ملل لغو شد که در کشورهای غربی عضو به حقوق زنان احترام گذاشته نمی‌شود.
حذف عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل در حالی رقم خورد که برخی کشورهای عضو این کمیسیون از جمله آمریکا رفتار مناسبی با زنان ندارند. استاندارد دوگانه آمریکا در موضوع زن را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
اقلیم کردستان نباید محل صدور تسلیحات ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل به ایران باشد
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
شهادت 150 فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال 2022 تاکنون نیروهای اسرائیلی از ابتدای سال جاری تاکنون 150 فلسطینی از جمله 33 کودک را در کرانه باختری به شهادت رسانده اند سوال اینجاست پس مدعیان حقوق بشر جنایتکار کجا هستند خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
شهادت 150 فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال 2022 تاکنون پس حقوق بشر قانون جنگل آمریکایی کجاست.
شهادت 150 فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال 2022 تاکنون پس حقوق بشر قانون جنگل اروپایی کجاست.
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
صاحبان سلاح‌های کشتار جمعی که بزرگ‌ترین زندان‌های طول تاریخ جهان را اداره می‌کنند، کشورهایی که در آن‌ها میان سفید‌پوست‌ها و رنگین‌پوست‌ها تبعیض بیداد می‌کند، امروز داعیه دفاع از حقوق بشر دارند.
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
ایستادگی در برابر زورگویی‌ در سازمان‌های بین‌المللی وظیفه همه کشورهاست
وظیفه همه کشورهاست که در برابررویه‌هایی که تجسم عینی رخنه فساد در سازمان‌های بین‌المللی است، بایستند.
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
ایستادگی در برابر زورگویی‌ در سازمان‌های بین‌المللی وظیفه همه کشورهاست
وظیفه همه کشورهاست که در برابررویه‌هایی که تجسم عینی رخنه فساد در سازمان‌های بین‌المللی است، بایستند.
پنجعلی
۲۱:۲۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
شما ناهار خوردی
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار باید از کمیسیون مقام زن سازمان ملل اخراج شود
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که تنظیم‌کنندگان قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد حق صلاحیت دفاع از حقوق بشر و هم حقوق زنان را ندارند.
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
این قطعنامه اشاره‌ای به درد و رنج مردم فلسطین که تحت اشغال اسرائیل هستند اشاره‌ای نمی‌کند و این خود نشان‌دهنده این است که این رویکرد تا چه میزان ریاکارانه می‌باشد. با اینکه فلسطین و درد و رنج آنجا در دستورکار شورای اجتماعی و اقتصادی شورا قرار دارد، آمریکا در قبال آن سکوت کرده است. آمریکا شاهد بوده که جامعه زنان ایران با پویایی در زندگی اجتماعی و سیاسی کشور فعالیت می‌کند. ما می‌خواهیم بپرسیم که ما عضو کمیسیون مقام زن هستیم یا نه؟ زنان و دختران ایرانی در بسیاری از مجامع بین‌المللی نقش فعال دارند. کشور‌های عضو باید هرگونه اقدامی که به خروج دموکراتیک رای‌گیری در این نهاد‌ها ضربه بزند، را محکوم کنند. جمهوری اسلامی ایران قویا پیش‌نویس این قطعنامه را رد و آن را محکوم می‌کند و محترمانه از کشور‌ها تقاضا می‌کند تا علیه آن رای بدهند.
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دشمنی آمریکا با ایران اسلامی دیرینه بوده و مربوط به یک زمان خاص نیست، دشمنی آمریکا با ما همیشگی است، ماهیت نظام سلطه استکباری نیز همین است، خوی آمریکا، خوی استکباری است و آنها در ۱۰۰ سال اخیر همواره در حال جنگ با این ملت بوده‌اند.
اختلافات آمریکا با ایران تنها مربوط به یک سلیقه سیاسی خاص نیست، جمهوری خواه و دموکرات، ترامپ و بایدن با ایران دشمنی می‌کنند، چرا که آنها حافظ منافع صهیونیست‌ها هستند.
دشمنی آنها با ما در همه موضوعات است و مربوط به یک موضوع خاص مثل هسته‌ای نیست، آنها حقوق بشر، حقوق زن و مسائل دیگر را بهانه می‌کنند، البته یکی از بهانه‌های همیشگی آنها اسرائیل است.
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بانیان این قطعنامه که خود ناقض تمام اصول بنیادین و ابتدایی حقوق بشر در جهان هستند، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر مردم ایران، از همراهی با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه ملت ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف نمایند.
جمهوری اسلامی ایران همواره در امر ارتقای حقوق بشر و عمل به تعهدات بین‌المللی خود کاملا جدی بوده و آماده است در جهت ارتقاء جایگاه حقوق بشر در جهان، گفتگو و همکاری‌های سازنده‌ای را در چارچوب احترام متقابل، عدم تبعیض، عدالت و انصاف و دوری از اغراض سیاسی با تمامی ساز و کار‌های مشروع بین المللی و کشور‌های علاقمند به تحکیم و حمایت واقعی از حقوق بشر داشته باشد.
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
4 هزار داعشی مورد حمایت آمریکا و متحدانش در افغانستان حضور دارند
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی از همراهی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین علیه ایران دست بردارند
حمایت مجدد کاخ سفید جنایتکار از ناآرامی‌ها در ایران دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
همه کشورهای عربی منطقه به سرکردگی آمریکا در جنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت می کردند.
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار تهدیدی برای منطقه و جهان به‌ شمار می‌رود، نه ایران
و این در حالی است که از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اروپا جنایتکار تهدیدی برای منطقه و جهان به‌ شمار می‌رود، نه ایران
و این در حالی است که از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اسرائیل جنایتکار تهدیدی برای منطقه و جهان به‌ شمار می‌رود، نه ایران
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی از همراهی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین علیه ایران دست بردارند
حمایت مجدد کاخ سفید جنایتکار از ناآرامی‌ها در ایران دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار به اسم دفاع از حقوق بشر، در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست اقدامات تروریستی می زند.
آمریکا جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش، در سراسر منطقه خاورمیانه جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست اقدامات تروریستی می زند.
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
تو کامنت نویسی یک نویسنده استخدام کردید شعار بنویسه مثل نمار جمعه یکی همیشه شعار میده خخخخخ
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
قیمت خودرو تولید داخلی 200 الی 800 میلیون تومان نتیجه برجام مقدس روحانی، ظریف، عراقچی و سه کشور اروپایی بوده است.
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
چگونه است دروبین ها به خاطر جریمه پلاک خودرو ها را در سراسر کشور نشان می دهند ولی دزدی ها و قاچاقچیان و تروریست ها نشان نمی دهند چرا؟
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
قیمت خودرو تولید داخلی 200 الی 800 میلیون تومان نتیجه برجام مقدس بوده است.
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
کارشناسان اقتصادی و مسئولان و... در زمان خصوصی سازی در کشور در شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی سازی در کشور بسیار عالی است پس چرا تاکتون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های هیچ اعتراضی نمی کنند، سکوت اختیار کرده اند.
۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند
۱۴:۵۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
۱۴:۰۱۲۵ آذر ۱۴۰۱
تحریم از نظر و هم از نگاه قوانین بین الملل و هم حقوق بین الملل ناقض حقوق بشر محسوب می شود سوال اینجاست که پس چرا مدعیان حقوق بشر خفه خون گرفتند و تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
چه سودی داشته عضویت تو این کنوانسیون مرغ ارزون شده پراید ارزون شده اختلاس گرها کم شدن سفره مردم بزرگ تر شده اصلا مجلس رو هم تعطیل کنید خیلی بهتره
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
پراید ۲۳۰ میلیون نتیجه عملکرد دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در کشور بوده است.
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون رفتاری دوگانه نسبت به حقوق بشر دارد.
اروپا جنایتکار از سال 1945 تاکنون رفتاری دوگانه نسبت به حقوق بشر دارد.
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
باشه فشار نخور تو خوبی
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
پراید ۲۳۰ میلیون هیچ ارتباطی و ربطی به آمریکا، کشورهای اروپایی و تحریم ندارد و تاکنون هم نداشته است.
پراید ۲۳۰ میلیون همان نتیجه عملکرد دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
پراید ۲۳۰ میلیون همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است و هم ناتوانی، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
مدعیان حقوق بشر جنایتکار از همراهی تروریسم علیه ایران دست بردارند.
حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سازمان ملل و شورای حکام آژانش علیه ایران دست بردارند.
حامد
۱۱:۳۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
ماشاالله یک نفر زحمت کل کامنت ها رو کشیده و از بالا تا پایین کامنت نوشته
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
استاندار دوگانه آمریکا داره یا نظام زن بسیجی میره تو خارج ورزشگاه مختلط بین اون همه به قول خودشون کافر ولی همون مخالف ورود زن به ورزشگاه ایرانه من فکر کنم فقط برای مرد های ایرانی مشکل هست برای خارجی ها مشکل نیست
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
استرالیا در مورد جنایات جنگی در افغانستان ریاکاری می‌کند
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ارتش آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار در این مدت 21 سال بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی در افغانستان خاورمیانه شده است.
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا رفتاری دوگانه نسبت به حقوق بشر دارد.
انگلیس رفتاری دوگانه نسبت به حقوق بشر دارد.
فرانسه رفتاری دوگانه نسبت به حقوق بشر دارد.
آلمان رفتاری دوگانه نسبت به حقوق بشر دارد.
کانادا رفتاری دوگانه نسبت به حقوق بشر دارد.
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ایران بهترین کشور جهان برای زنان محسوب میشه
سربازی ندارن
با ۲۰ سال سابقه کاری و۳۸ سال سن میتونن بازنشست بشن
تا وقت مجردن میتونن از حقوق بازنشستگی پدرمتوفی استفاده کنن
هر اداره ای باشن حق کار سخت و ماموریت سنگین ندارن
همه جا اولویت با اونا
مهریه و نفقه دارن
حتی اگه میلیاردر باشن خرج خونه با شوهره
کجای دنیا این امتیازات رو به زنها داده؟تو کل جهان زنها حتی اختیار حفظ فامیلی خودشون بعد از ازدواج رو ندارن پابه پای شوهر هم باید کار کنن سربازی و جنگ و ماموریت و کار معدن هم دارن
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اینا مشکلات ما نیست مشکلات ما دلار 38 هزار تومنی پراید 170 میلیونی فیلتر و نابودی مشاغل مجازی هستش
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
پراید ۲۳۰ میلیون خوابی
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
غرب همزمان با ارسال پالس مذاکره علیه ایران پروژه سیاسی اجرا کرد
شوی نخ نمای آمریکایی با «مقام زن»/وضعیت زنان در غرب چگونه است؟
حمایت از زنان نیز همانند حقوق بشر و تروریسم برای غرب استانداردی دوگانه دارد و غرب با محوریت آمریکا با دستاویز قرار دادن این مسائل، همواره در صدد مداخله در امور داخلی کشورها برآمده‌است.
1401-9-24 10:55
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
که شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس عراق را در شرایطی نجات دادند که همه از شکست داعش نا امید شده بودند.
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
نگاه دوگانه غرب به موضوع زن + فیلم
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
رژیم جعلی و موقت صهیونیستی غده سرطانی منطقه است.
بر خلاف رژیم جعلی و موقت صهیونیستی که ۷۰ سال وجودش باعث شده ملت‌ها مانند یک غده سرطانی رنج ببرند، ایران کشوری ریشه‌دار با ۷۰۰۰ سال تاریخ ثبت شده است که همواره لنگر ثبات جهان بوده است.
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خیمه شب‌بازی آمریکا در کمیسیون مقام زن
آمریکا در بدعتی جدید و خلاف قانون با برخی از شرکای خود اقدام به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل کرد، واشنگتن در حالی ژست دفاع از حقوق زنان ایرانی گرفته که خود بزرگترین زندانبان و زندان ساز برای زنان به شمار می‎رود.
رژیم جعلی صهیونیستی غده سرطانی منطقه است
۲۱:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
رژیم جعلی صهیونیستی غده سرطانی منطقه است
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
اروپا به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مریکا و کانادا نمی‌توانند مدعی دفاع از حقوق بشر باشند
کانادا و آمریکا به عنوان حامیان گروهک تروریستی منافقین نمی‌توانند داعیه دار دفاع از حقوق بشر باشند.
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
در طول این ۴۰ سال اخیر مقامات آمریکایی و استکبار جهانی به دنبال نابودی ایران بوده اند و وعده آن را هم سر داده اند؛ البته برای محقق شدن چنین موضوعی دست به ترور و امثالهم هم زده اند، اما جمهوری اسلامی ایران همچنان استوارتر از گذشته است.
جان فدا
۲۰:۲۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سردر سازمان ملل و دیگر سازمانهای بین المللی باید بنویسند سازمان ....و آمریکا چون در جهت منافع آمریکا فقط عمل می کنند.
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
باشه فقط ایران خوبه
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اروپا جنایتکار حقی برای دفاع از حقوق بشر ندارد
ناقض حقوق بشر نمی تواند مدعی آن باشد
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکای مدعی حمایت از حقوق بشر، اصلی ترین ناقض حقوق بشر در دنیا است
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کشورهایی که خود ناقض حقوق دیگر ملت‌ها هستند، نمی‌توانند در مقام مدعی و یا قاضی وضعیت حقوق بشر در یک کشور بنشینند و باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مدعیان امروز حقوق بشر، دسشان به خون بیش از 999 هزار نفر بی گناه آغشته است.
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در حمله جنایتکارانه به ایران بود.
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و اروپا نمی‌توانند مدعی دفاع از حقوق بشر باشند
آمریکا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
اروپا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
آمریکا با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد.
اروپا با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد.
ناقض حقوق بشر نمی‌تواند مدعی آن باشد.
آمریکا که صدام را با سلاح شیمیایی تجهیز کرد نمی‌­تواند مدعی حقوق ­بشر باشد.
آلمان که صدام را با سلاح شیمیایی تجهیز کرد نمی‌­تواند مدعی حقوق ­بشر باشد.
جوان ساده
۱۹:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
پیرمون کردید تو این جوونی خدا از باعثان این گرونی و تورم و بیکاری نگذره من دیگه هیچ امیدی ندارم
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ملت ایران خیانت های آمریکا را فراموش نمی کنند.
ملت ایران خیانت های انگلیس را فراموش نمی کنند.
ملت ایران خیانت های فرانسه را فراموش نمی کنند.
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این پیام ما است اگر کسی بخواهد برای سرنوشت ما تصمیم بگیرد با جدیت با آنان مقابله خواهیم کرد.
قدرت ما توقف ناپذیر است و این پیام را باید همه بدانند ما به هیچ کس اجازه دخالت در امور کشور را نخواهیم داد.
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کلا آمریکا بد فقط شما خوب
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اجازه دخالت در امور کشور را به هیچ بیگانه‌ای نخواهیم داد
به هیچ بیگانه‌ای اجازه دخالت و تجاوز به کشور را نخواهند داد.
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
به کسی اجازه اظهارنظر درباره تمامیت ارضی ایران را نخواهیم داد
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اجازه نخواهیم داد آمریکا، انگلیس و فرانسه و مزدورانشان در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کنند
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
فعال سیاسی آمریکایی: حق حذف ایران از کمیسیون زنان سازمان ملل را ندارد
مرضیه هاشمی فعال سیاسی و رسانه‌ای ایرانی آمریکایی درخصوص تصمیم سازمان ملل گفت: این یک حرکت سیاسی علیه جمهوری اسلامی است و هیچ ربطی به حقوق زنان ندارد. بلکه سه کشور پیشنهاد دهنده یعنی انگلیس، فرانسه و آمریکا بهتر است وضعیت زنان در کشور خودشان را دنبال کنند و به چه حقی این کار را انجام می دهند. رئیس کمیسیون حقوق زنان سازمان ملل عربستان سعودی است که نشان می‌دهند اصلا کسی نمی‌خواهد از حقوق زنان دفاع کند.
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
فعال سیاسی آمریکایی: حق حذف ایران از کمیسیون زنان سازمان ملل را ندارد
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ایرانیان دومین خریدار مسکن در ترکیه
masoudlashgari69@gmail.com
۱۸:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سکه ۱۹ میلیون
دلار ۳۹ هزار تومان
پراید ۲۳۵ میلیون

بهتر نیست از خواب بیدار شیم؟؟؟
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
عزیز دلیلش حسن بود که از حزب غربگدایان بود که سکه یک میلیونی شد ۱۶ میلیون ، دلار ۳۰۰۰ شد 31 هزار پراید ۷ میلیونی شد ۱۶۰میلیون پس خواب تویی که نمیفهمی غربزدگی چقدر تلفات داره خخخخخخخخ
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ضرب‌وشتم وحشیانه راننده سیاه‌پوست به دست پلیس آمریکا + عکس
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار شماره یک هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
اروپا جنایتکار شماره یک هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ شورای امنیت سازمان ملل ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه دولتمردان آمریکایی عمل نمی کند شرم آور است.
دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ شورای امنیت سازمان ملل ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه دولتمردان انگلیسی عمل نمی کند شرم آور است.
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا مقصر اصلی طولانی شدن جنگ در افغانستان، عراق، سوریه، یمن و اوکراین است.
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مدعیان حقوق بشر تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیستند.
دبیرکل بی ادب سازمان ملل خیانتکار شماره یک تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار شماره یک تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
رئیس بی ادب شورای حقوق بشرسازمان ملل خیانتکار شماره یک تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کارنامه حقوق بشری امریکا مملو از جنایات ضد بشری همچون بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن؛ ارسال سلاح های شیمیایی به عراق در زمان جنگ تحمیلی علیه ایران برای بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه و حمله موشکی به هواپیمای مسافر بری ایران بر فراز خلیج فارس است.
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا فقط زبان زور را می فهمد
دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش درناآرامی های اخیر بی پاسخ نخواهد ماند.
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
نیروهای تروریست آمریکایی خاک عراق را ترک کنند.
نیروهای تروریست انگلیسی خاک عراق را ترک کنند.
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اولین نقض حقوق زنها تو آمریکا و اروپا اینه که فامیلیشون بعد از ازدواج به فامیلی شوهرشون تغییر پیدا میکنه بعد میان شعار میدن که حقوق زن و مرد برابره،من که به عنوان یه زن هیچوقت دوس ندارم فامیلیم عوض بشه
سید خسته
۱۹:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
میگم اوجا هم دیه زن نصف مرده و زن ناقص العقل محسوب میشه ارث هم کم تر از پسر بهش میرسه تازه این که چیزی نیست مرد های غربی حق چند همسری و کودک همسری هم دارند، خدایا ما تنها از تو یاری می جوییم
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اونجا هم قانون همینه چون قانون اینجا مال ایران نیست گوگولی قانون الهی مشکلی داری از بالایی سوال بکن خخخخخخخخخخ
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دیه زن نصفه چون وقتی زن بمیره دیه به مرد میرسه و وقتی مرد بمیره دیه به زن میرسه و این قضیه به نفع خانم هاست خانم ها ارث کمتر میگیرند چون که در عوض آن چیز هایی مثل مهریه هم دارند
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حوادث اخیر برای جلوگیری از نفوذ قدرت ایران بود حذف ایران از مقام زن سازمان ملل، ربطی به زنان ندارد
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کاش تو ایران متولد نمیشدیم. زندگیمونو جهنم کردین... توی جوانیمون پیرمون کردین. یه مشت افسرده پر مدعا هستیم کنار هم زندگی میکنیم
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کاش در کشور خشخاش به دنیا می آمدی
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کشور خشخاش خخخخخخ
حجت
۱۸:۱۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
شازده،گمشوبرو. یه جور میگه ناراحتم انگار اگه گورشو گم کنه ملت ناراحت میشن. هری داش، خوشومدی. میری درم ببند سوز میاد
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خدایی تا قبل این خبر نمیدونستم همچین سازمانی هم هست خخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
علت بدبختی ملت حکومت همین جهالت است
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ارتش آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی در عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه شده است.
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
تحریم‌های آمریکا جنایتکار عامل مشکلات اقتصادی جهان است
تحریم‌های آمریکا جنایتکار عامل مشکلات اقتصادی جهان است.
علی
۱۶:۲۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
هزاران شکر که امنیت داریم
وباید بدانیم در کشور انگلیس
که غرب گداها دنباله رو آن شده اند
تورم وگرانی بیداد می کند
واز اول دولت به آن ها هشدار داده
فقط گلوله ی سربی ونه گلوله ی پلاستیکی
ناشکری نکنیدکه الحمدلله نه داعش ساخته ی آمریکا
وانگلیس ونه عربستان با ریال واسلحه هایی که
به تروریست های داعشی و....می دهند
دوستدار کشور مقتدر ومستقل جمهوری اسلامی نیستند
وجنگ روانی دشمن آخرین حربه وغلطی است که
می کندویادمان باشد درجنگ جهانی با این که ایران
بی طرف بود به علت ضعف قدرت مرکزی
نیمی از جمعیت مردم ایران از قحطی مردند
برای اینکه گندم وآرد در دست همین انگلیس خبیث بود
وخرج سربازان آن ها می شد
وکشور در دست آن ها بود وناموس مردم از دست سربازان آن ها در امان نبود
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اخراج ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل همان نتیجه مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی بوده است
اعتماد ایران به آمریکا و کشورهای اروپایی، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
و ناگهان آمریکا از پرده برون افتاد_طبق معمول!
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
باشه
حصام
۱۶:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سازمان ملل که نیس ...دورهمی هست...بلاخره اینم تاریخ مصرف داره....البته اگه خاعنین و BBCدتخلیا بزارن
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
عضویت جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل در پی پایه گذاری بدعت و رویه‌ای خطرناک از سوی آمریکا و در نمایشی ضد ایرانی در این نهاد بین المللی پایان یافت.
حذف ایران از کمیسیون مقام زن، با وجود عضویت کاملا قانونی جمهوری اسلامی در این نهاد بین‌المللی و نقض حق دیگری از مردم ایران از سوی بزرگترین ناقض حقوق بشر، نگرانی‌ها درباره رویه بی‌اعتبار سازی نهادهای جهانی را افزایش داد.
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
پیش تر ایران این تصمیم را اقدامی سیاسی دانسته بود که فاقد ویژگی قانونی و مغایر با منشور ملل متحد است و رویه ای اشتباه در سازمان بین‌المللی ایجاد می‌کند، در حالی که دیپلمات‌ها در نیویورک تأیید کردند که این تصمیم یک اقدام خطرناک است چرا که ایران عضو انتخابی این کمیسیون بوده است.
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سیاسی کاری، اتخاذ معیارهای دوگانه، ریاکاری و نقض مفاد منشور ملل متحد و سازوکارهای قانونی سازمان ملل، مبانی حرکت آمریکا در تصمیم به پایان دادن به عضویت ایران در کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل بوده است، در حالی که ایران این منصب را از طریق انتخاباتی دموکراتیک بدست آورده است.
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
لغو عضویت ایران از کمیته زنان سازمان ملل ناقض مفاد منشور است
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بهتر که ما هم پیاله آمریکا و عمله هاش نباشیم
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ممنون باشگاه خبرنگاران جوان که مشکلات و نظرات ما مردم رو نشون میدید ، دمتون گرم بهترین سایت دنیا
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
زندان‌های آمریکا مملو از زنان است/ آنان به زن نگاه سیاسی دارند
سید خسته
۱۹:۰۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ما مومنین هم نگاه ابزاری داریم، حق پیش
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا با حاکمیت مستقل ایران اسلامی مشکل دارد
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حاکمیت ایران نه نوکر روس و چین
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
نوکر روس و چین باشیم بهتر از آلبانی نشین بودنه
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
۱۶:۴۲ البانی نیشن نوکر اسرائیل است
حجت
۱۸:۱۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
واسه همین هم تو زندان های پهلوی کمونیست میشدین ؟
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
انگار مملکت طلسم شده، با این وضع گرانی ها و اقتصاد کشور مردم دیگه شاد نیستند، از هر سویی داریم تحریم میشیم، مسعولین خوابید یا بیدار؟ خدایا خودت بیا پایین