سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره ۳۶ شهید مراغه‌ای عملیات مطلع الفجر

همزمان با سالروز عملیات مطلع الفجر یادواره ۳۶ شهید مراغه‌ای این عملیات برگزار شد.

عملیات مطلع الفجر ۲۰ آذر ۱۳۶۰ آغاز شد و در طول یک هفته برگزاری این عملیات از دو گردان مراغه ۳۶ نفر به شهادت رسیده و ۶۹ نفر نیز مجروح و جانباز شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در یادواره ۳۶ شهید مراغه‌ای گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و شهدا با حماسه سازی برگ زرین در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند.

سردار بابازاده افزود: دشمن برای تجزیه ایران از بدو پیروزی انقلاب نقشه کشیده اما با بیداری مردم نقشه هایشان همیشه نقش برآب شده است.

وی یادآور شد: امروز جوانان مدافع امنیت با الهام از شهدا برابر فریب خورده‌های داخلی و نقشه‌های چندین ماهه دشمنان، سینه سپر کردند تا ایران اسلامی همیشه سربلند باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا همچنین شناساندن راه و مرام شهدای انقلاب و دفاع مقدس یک وظیفه و تکلیف خواند.

وی افزود: اگر جوانان امروز راه و هدف شهدا، ایثارگران و رزمندگان را بشناسند در جنگ ترکیبی دشمن و شناخت دسیسه‌های آن‌ها هوشیارتر عمل می‌کنند.

سردار بابازاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی ثمره تاریخ تشییع است و تا ظهور امام عصر (عج) پناهگاه شیعیان و مظلومان جهان است.

وی با بیان اینکه برای جذب جوانان امروز باید هرآنچه در کشور اتفاق می‌افتند بدون کم و کاست روشنگری و اطلاع رسانی شود خاطرنشان کرد: امروز زمان احساس مسئولیت و تلاش برای ساختن کشور است.

سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این یادواره گفت: مردم شهید پرور مراغه در این عملیات بیشترین شهید را در طول عملیات‌های دوران دفاع مقدس تقدیم کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.