سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاددانشگاهی در جمع برترین‌های نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

غرفه‌های جهاددانشگاهی در بخش‌های پارک‌های علم و فناری، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور به عنوان برتر معرفی شدند.

با پایان بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار کشور، غرفه‌های پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی، پارک‌های کرمانشاه و ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان و پارک علم و فناوری البرز این نهاد در بخش‌های مختلف نمایشگاه به عنوان برتر انتخاب و معرفی شدند.

در این زمینه دکتر علی باستی، دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی، و فناوری و فن بازار، با اعلام اسامی غرفه‌های برتر این نمایشگاه را در بخش‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه‌ها اعلام و شاخص انتخاب را تشریح کرد.

وی خصوص شاخص انتخاب غرفه‌های برتر گفت: انتخاب غرفه‌ها با توجه به معیار‌های حضور افراد مرتبط در غرفه‌ها (مسئولان و صاحبان فناوری ها)، غرفه سازی و غرفه آرایی، ارائه مناسب فناوری‌ها (بنر، بروشور، کارت ویزیت، کارتکس، سمعی و بصری)، مشارکت مراکز در ثبت فناوری‌ها در سامانه ایران تک هاب و شاخص TRL و تعامل با بازدید کنندگان و متقاضیان فناوری انجام شده است.

بر این اساس در بخش پارک‌های علم و فناوری، نام پارک علم و فناوری کرمانشاه و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی مشاهده می‌شود.

در قسمت دانشگاه غرفه جهاددانشگاهی به عنوان برتر معرفی شد و در بخش سازمان‌ها نیز سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی انتخاب شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.