سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت کشور با انجام فعالیت‌های پژوهشی/ بهسازی و بازسازی آسفالت‌ها در آینده‌ای نزدیک

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ظرفیت‌های قابل توجهی در استان و کشور وجود دارد که با انجام فعالیت‌های پژوهشی می‌توان این سرمایه‌ها را برای عمران، آبادانی و توسعه همه جانبه کشور به ثروت تبدیل کرد.

عزیز الله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شورای فرهنگ عمومی کشور ۲۵ آذر را به نام روز پژوهش نامگذاری کرد. در سال ۱۳۷۹ نیز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چهارمین هفته آذر ماه را هفته پژوهش اعلام نمود.

 افزود: در شهر یزد نیز با توجه به هفته پژوهش نمایشگاهی در این زمینه برگزار شد که با محوریت معاونت برنامه ریزی شهرداری یزد در چند غرفه فعالیت‌های پژوهشی در راستای شهر و شهر سازی را إرائه داد.

به گفته وی، اندیشمندان و صاحب نظران دنیا معتقدند جوامعی که پژوهش را جدی می‌گیرند و برای آن سرمایه‌گذاری مادی و معنوی می‌کنند، پله‌های ترقی را سریع‌تر از سایر کشور‌ها می‌پیمایند.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص یکی از مباحث مطرح شده در نشست رئیس و نائب رئیس شورا، شهردار و استاندار گفت: بعد از وقوع سیل در یزد، آسفالت‌های شهر بیش از پیش تخریب شده است و نارضایتی رانندگان را به دنبال داشت به همین منظور در این نشست مقرر شد مسئله در شورای تامین بررسی و تصمیماتی اخذ شود تا بتوان از طریق راه و شهرسازی در آینده‌ای نزدیک بخش زیادی از این خسارت‌ها جبران شود.

وی باتوجه به ورود شهدای گمنام به یزد نیز گفت: مردم و مسئولین دارالعباده و شهید پرور یزد همچون گذشته در روز پنجشنبه با مراسم باشکوهی به استقبال این غیور مردان کشور ایران می‌روند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.