سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرحدی:

ساخت مسکن های رهایشی را به زودی آغاز می کنیم

مقامهای محلی ولایت بامیان می‌گویند شهرک های رهایشی که قرار بود برای معلمین توزیع شود، منظور شده و قرار است به زودی کار ساخت آنها آغاز شود.

 مولوی عبدالله سرحدی، والی طالبان برای ولایت بامیان در جلسه اداری که هر هفته میان مقام‌ها و رؤسای ادارات دولتی برگزار می‌شود گفت با توزیع نمرات رهایشی باید عدالت و شفافیت در نظر گرفته شود.

والی بامیان با ابیان اینکه تمام ادارات باید بر مبنایی شفافیت گام بردارند گفت نهایت تلاش صورت گیرد تا اصل شفافیت و عدالت در تمام ادارات رعایت شود، زیرا این دو اصل مهم و حیاتی در اولویت کاری ما قرار دارد.

با این حال امان الله امان، رییس شهر سازی و مسکن طالبان برای بامیان گفت چندین پلان استراتژیک و تفصیلی شهرک‌های معلمین در ولایت بامیان منظور شده است.

 امان گفت سه پلان استراتژیک و چهار پلان تفصیلی شهرکهای معلمین که از سوی ریاست شهر سازی و مسکن ولایت بامیان منظور و قرار است کار آن به زودی آغاز شود.

به گفته این مقام طالبان این پلانها قبلاً به وزارت شهرسازی و مسکن پیشنهاد شده بود که خوشبختانه سه پلان استراتژیک در ولسوالی های سیغان، ورس و پنجاب منظور شده است.

امان افزود چهار پلان تفصیلی که شامل ساخت شهرک‌ها برای معلمین، در مرکز بامیان و ولسوالی های سیغان، یکاولنگ و پنجاب نیز از سوی وزارت شهرسازی و مسکن منظور شده است.

توزیع نمرات رهایشی و شهرک های معلمین از سالهای قبل به این‌سو به یکی از خواسته های جدی و اساسی معلمان در ولایت بامیان تبدیل شده بود.

برچسب ها: بامیان ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.