سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

انجام اقدامات مهم فرهنگی همگام با کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: در جریان تأمین مقدمات و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان، اقدامات مهم فرهنگی انجام می‌شود.

سیدحامد عاملی در نشست با اعضای ستاد کنگره بزرگداشت شهدای استان گفت: در جریان تأمین مقدمات و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل، اقدامات مهم فرهنگی انجام می‌شود.

استاندار اردبیل می گوید: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اقدامات عمرانی، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، اقداماتی در راستای پاسداشت مقام شهدا و تولید فیلم و مستندهای فرهنگی از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود.

به گفته او، با توجه به اهمیت این کار فرهنگی و ماندگاری اثرات تولیدشده برای سالیان طولانی، لازم است همکاری مسؤولان ملی در راستای جذب کمک‌های اعتباری برای انجام کارهای فرهنگی و عمرانی جلب شود.

عاملی گفت: همکاری مدیران در مرکز و شهرستان‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره بزرگداشت شهدای استان مورد تأکید بوده و در این راستا مشخص شدن اقدامات کمیته‌های مختلف و اطلاع‌رسانی به زیرمجموعه‌های شهرستان‌ها نیز ضروری است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این نشست، کنگره بزرگداشت شهدا را برنامه‌ای فرهنگی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست و با اشاره به برگزاری ۲۲۲ عنوان برنامه در قالب این کنگره گفت: این برنامه‌ها در قالب ۴ حوزه فرهنگی، عمرانی، جهادی و دیدار و تجلیل برگزار و در همین راستا ۱۱ اجلاسیه نیز پیش از اجلاسیه و برنامه اصلی کنگره بزرگداشت شهدای استان برپا می‌شود.

محمدی اصل می گوید: چاپ ۴۰ عنوان کتاب، ۲۰ مستند محرم در دفاع مقدس و پخش از صداوسیما، اقدامات عمرانی و جهادی از جمله آب‌رسانی به روستاها، ۵هزار و ۵۰۰ کمک مومنانه و برگزاری بیش از ۵۰۰ یادواره شهدا از جمله اقدامات انجام‌گرفته در راستای کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.