سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت یک هزار و ۷۰۰ دانشجو و استاد در مسابقات قرآن و عترت

یک هزار و ۷۰۰ دانشجو و استاد در بخش کتبی مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری رقابت کردند.

سعید بقایی دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد استان، اساتید در دو رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: دانشجویان هم در ۹ رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با معارف نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم قرآن کریم، حفظ و ترجمه احادیث معصومین (ع)، احکام، سیره معصومین (ع)، آشنایی با معارف صحیفه سجادیه، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی رقابت کردند.

بقایی اضافه کرد: نتایج این مسابقات بزودی از طریق کانال‌های اطلاع رسانی به اطلاع دانشجویان و استادان خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: تعداد شرکت کنندگان در رشته ترجمه و تفسیر اساتید ۴۰ نفر، در آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه اساتید ۸۰ نفر، در ترجمه و تفسیر دانشجویان ۷۰ نفر، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه دانشجویان ۸۰ نفر، در حفظ و مفاهیم دانشجویان ۵۰ نفر، در حفظ و ترجمه احادیث دانشجویان ۷۰ نفر، در احکام دانشجویان ۷۵۰ نفر، در سیره معصومین (ع) ۲۲۵ نفر، در آشنایی با معارف صحیفه سجادیه ۳۰ نفر، در پرسمان معارفی دانشجویان ۳۰ نفر و در سبک زندگی اسلامی ۲۷۰ نفر بود.

بقایی گفت: در هر رشته به نفرات اول تا سوم هدایای نقدی و برای دانشجویانی که به ۵۰ درصد سوالات پاسخ صحیح داده باشند ۳ نمره تشویقی به یکی از دروس عمومی به دلخواه دانشجو تعلق خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: نفرات برتر این مسابقات که امتیاز بالای ۹۰ را کسب کرده باشند به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.