سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از مرز ۱۳۰ هزار نفر فراتر رفت

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون بیش‌از ۱۳۰ هزار و ۱۳۸ نفر از شهروندان استان در شهر‌های زیر پوشش این اداره‌کل نام‌نویسی کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

 عطاء اله اکبری  در نشست هماهنگی طرح نهضت ملی مسکن که با حضور نمایندگان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک مسکن، تعاونی‌های مسکن و نظام مهندسی استان برگزار شد، اظهارداشت: اجرای مطلوب مطابق با برنامه زمان بندی و تحویل ۲ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حوزه استحفاظی این اداره کل تا پایان سالجاری در اولویت قرار دارد.

وی بیان کرد: از آنجایی که یکی از ویژگی‌های طرح نهضت ملی مسکن، تسریع در انجام طرح‌ها، افزایش کیفیت و استفاده از فناوری‌های نوین ساخت است و ضرورت دارد در این مسیر از شیوه‌های نوین ساخت بهره‌مند شویم سازندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان این مهم را برای جلوگیری از اجرای شیوه‌های سنتی زمانبر و فاقد کیفیت لازم ملاک‌عمل قرار دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اجرای طرح‌ها بر اساس ساز و کار ویژه و مشخص گفت: کیفیت به همراه صرفه جویی در هزینه‌ها برای دستیابی به بهای تمام شده مناسب در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان ضرورت دارد و باید حساب شده و دقیق پیش رفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تسریع در اتمام طرح در جهت خانه‌دار شدن متقاضیان واجد شرایط این طرح، گام موثری برداریم، یاد آور شد: هم‌اینک امکان نام‌نویسی در طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهر‌های سیستان و بلوچستان فراهم است.

اکبری اظهارداشت: متقاضیان برای نام‌نویسی در این طرح باید به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه ساخت واحد‌های مسکونی در محدوده شهر‌های زیر پوشش این اداره‌کل در برنامه چهار ساله ۹۶ هزار و ۱۹۶ واحد است که تاکنون عملیات ساخت ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد آن آغاز شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
بعدازگذشت یکسال چند مسکن تحویل دادید