سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور‌های آشناسازی همزمان با رویداد اردبیل ۲۰۲۳ برگزار می‌شوند

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری تور‌های آشناسازی برای افراد تاثیرگذار کشور‌های عضو اکو در طول رویداد اردبیل ۲۰۲۳ خبر داد.

فردین عینی گفت: در نظر داریم که با همکاری جامعه تورگردانان و سایر نهاد‌های مرتبط فم‌تور‌های آشنایی با اردبیل را در طول رویداد اردبیل ۲۰۲۳ به منظور معرفی هرچه بیشتر استان برگزار کنیم.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در دیدار با رئیس هیئت مدیره جامعه تورگردانان ایران افزود: این تور‌ها برای آژانس‌های مسافرتی برتر، خبرنگاران و اینفلوئنسر‌های کشور‌های عضو اکو، به ویژه کشور‌های هدف گردشگری خارجی از جمله ترکیه و آذربایجان با هدف معرفی بیشتر اردبیل برگزار می‌شود.

عینی تاکید کرد: همچنین برگزاری شب‌های فرهنگی در برخی از شهر‌های کشور‌های هدف و شرکت در نمایشگاه‌های گردشگری از دیگر برنامه‌های ما برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان است.

او ادامه داد: با توجه به علاقه جمعیت علویان ساکن ترکیه برای سفر به اردبیل، تمرکز بر موضوع جذب گردشگران علوی نیز از دیگر اهداف ما است که همکاری جامعه تورگردانان ایران در رسیدن به همه این اهداف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ابراهیم پورفرج، رئیس هیئت مدیره جامعه تورگردانان ایران نیز در این دیدار گفت: تور‌های برگزار شده از سوی انجمن برای جمعیت علویان ترکیه در گذشته و سفر آن‌ها به اردبیل تجربه خوبی را به جا گذاشت و آن‌ها علاقمند به حضور در اردبیل هستند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

او افزود: استان اردبیل قابلیت‌های مهمی در حوزه گردشگری دارد که با معرفی این قابلیت‌ها و ارتباط بیشتر با جامعه تورگردانان می‌توان گردشگری خارجی را در این استان رونق بخشید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.