سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۸۰ نیروی امدادی هلال احمر در پایگاه‌های جاده‌ای

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح آمادگی زمستانی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در اواخر آذرماه آغاز شده، گفت : در مجموع ۸۰ نفر در پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برای امدادرسانی حضور دارند.

محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در همه شهرستان‌ها کشیک شبانه وجود دارد، گفت : شهروندان در شرایط اضطراری می‌توانند برای درخواست کمک و یا دریافت خدمات تخصصی و امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

وی به آمادگی سگ‌های تجسس اشاره و تاکید کرد: این سگ‌ها برای روز‌های بحران آمادگی دارند و در حال آموزش هستند که از توانمندی‌های آن‌ها در زمان حادثه برای زنده‌یابی استفاده می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر، نهادی عام‌المنفعه است و در دل خود مردم جای دارد، نیرو‌ها در زمان بروز حوادث و  بحران‌ها به عنوان نیرو‌های پشتیبان نیرو‌های امدادی در جمع‌آوری کمک‌ها و هر آنچه که در راستای کمک به مردم به خصوص در بحث حوادث و سوانح است، اقدام می‌کنند و کمک‌های روانی پس از حوادث نیز توسط این گروه‌ها انجام می‌گیرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.