سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی بسکتبال:

۲ بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی ژاپن برگزار می‌کنیم

سعید ارمغانی گفت: با موافقت رئیس فدراسیون بسکتبال قرار شد ۲ بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی ژاپن داشته باشیم.

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره وضعیت تیم ملی پیش از پنجره انتخابی جام‌جهانی اظهار کرد: ما پیگیر هستیم برنامه مرتب و خوبی برای تیم ملی داشته باشیم. با توجه به اینکه به مسابقات باشگاه‌های آسیا نزدیک می‌شویم  مجبور هستیم مدت زمان اردو‌های ما در پنجره ششم کوتاه‌تر از قبل شود به طوری که تنها یک هفته فرصت داریم با تیم در تهران کار کنیم و سپس به سمت ژاپن برویم.

او افزود: در حال حاضر برنامه ما این است همه چیز را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. همچنین قرار شده حامد حدادی به طور مستقیم از چین به ژاپن بیاید تا در کنار ما باشد. از طرف دیگر طبق صحبتی که با رئیس فدراسیون داشتیم موافقت او را برای انجام ۲ بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی ژاپن گرفته‌ایم. اگر قرار باشد این اتفاق صورت بگیرد باید فدراسیون ما با فدراسیون ژاپن رایزنی‌هایی انجام دهد تا همه چیز طبق برنامه پیش برود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره اینکه آیا برای جانشینی کسایی‌پور با فدراسیون به جمع‌بندی رسیده‌اند یا خیر گفت: در این باره فعلأ با فدراسیون صحبتی نداشته‌ایم و چیزی مشخص نیست.

ارمغانی تصریح کرد:۲ بازی سخت در پیش داریم با تیم‌هایی که خیلی قوی هستند و بازی‌کردن مقابل آن‌ها چندان راحت نیست. مسلمأ تلاش خواهیم کرد تا با بهترین افراد و بهترین شرایط خودمان را مهیای این دیدار‌ها کنیم تا ۲ بازی خوب انجام بدهیم. باید بگویم در این فصل از سال که زمان زیادی نداریم پیش بردن اهداف کار سختی است، اما این شرایط برای همه کشور‌ها یکسان و باید بتوانیم از حداقل زمان کوتاهی که در اختیار ما قرار می‌گیرد بهترین استفاده را ببریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.