سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش مصرف گاز در ۳ هزار و ۸۵۰ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح نظارت بر مصرف بهینه گاز، مصرف گاز ۳ هزار و ۸۵۰ دستگاه اجرایی و ادارات استان پایش شد.

جهانبخش سلیمیان گفت: به منظور رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی بهینه گاز؛ بر اساس بخشنامه ابلاغی از طرف معاون اول رئیس جمهور، کنترل و پایش دمای مصرف گاز طبیعی در ادارات، سازمان‌ها، مساجد و حسینیه‌های استان از اول آذر ماه امسال آغاز شده است.

وی اعلام کرد: ۳۰ بازرس بسیجی شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در قالب ۱۵ گروه عملکرد ۳ هزار و ۸۵۰ ارگان دولتی و دستگاه اجرایی استان را در سامانه بسیج شرکت ملی گاز ثبت کرده اند که در این مدت برای ۱۶ واحد اداری اخطار صادر شد.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بازرسین شرکت در این طرح به صورت منظم و روزانه با مراجعه به ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی نسبت به بازرسی، کنترل دمای مصرف گاز طبیعی، معاینه فنی، عملکرد صحیح موتورخانه ها، وسایل گازسوز و رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه در فضای داخلی اقدام می‌کنند.

سلیمیان افزود: ارگان دولتی و دستگاه اجرایی استان می‌بایست مواردی همچون؛ استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا یعنی A و B، روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت پیش از پایان وقت اداری، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل و استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا را در اولویت قرار دهند.

شایان ذکر است: در استان چهارمحال و بختیاری ۳۵۵ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

برچسب ها: گاز طبیعی ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.