سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیبرمن: نتانیاهو مارا به درگیری نظامی خواهد کشاند

وزیر دارایی فعلی رژیم صهیونیستی درخصوص جنگ افروزی نتانیاهو و کابینه افراطی آن هشدار داد.

وزیر دارایی در دولت پیشبرد امور رژیم صهیونیستی، درباره جنگ افروزی احتمالی بنیامین نتانیاهو مامور تشکیل کابینه آینده این رژیم هشدار داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، آویگدور لیبرمن ،گفت: نباید به بنیامین نتانیاهو مشروعیت داد و او حتی یک روز هم نباید نخست وزیر باشد.

لیبرمن افزود: نتانیاهو ممکن است اسرائیل را به ماجراجویی نظامی بکشاند تا از دست عناصر افراطی کابینه‌اش خلاص شود. نتانیاهو طرح جایگزینی دارد که در پشت آن، انگیزه خلاص شدن از دست بن غفیر و اسموتریچ قرار دارد.

این مقام صهیونیسیت تاکید کرد نتانیاهو برای تحقق این هدف، رژیم صهیونیستی را به سوی ماجراجویی نظامی خواهد کشاند تا پس از آن، از او و گانتس، وزیر جنگ این رژیم بخواهد تا کابینه اش را به بهانه اوضاع امنیتی، نجات دهند.

لیبرمن در پایان گفت: اطمینان دارم که من به او ملحق نخواهم شد و امیدوارم گانتس هم چنین کاری انجام ندهد. زیرا نتانیاهو فردی است که حاضر است اسرائیل را قربانی کند و آن را به ماجراجویی نظامی بکشاند تا از دست رقبایش خلاص شود و نباید به چنین فردی مشروعیت داد و نباید یک روز هم نخست وزیر باقی بماند.

پیشتر یائیر لاپید، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی درباره تصمیم بنیامین نتانیاهو در تعیین کابینه گفت: ​شاهد تشکیل کابینه‌ای کاملا جنون آمیز در اسرائیل هستیم. لاپید خطاب به طرفداران حزب نتانیاهو گفت: شما که در انتخابات به لیکود رای دادید آیا چنین خواسته‌هایی داشتید؟ حال چنین فردی با این اندیشه‌های تاریک برای شما‏ و دخترانتان تصمیم خواهد گرفت؟ آیا این مسائل را برای اسرائیل می‌خواستید؟

پس از افشای توافقات نتانیاهو جهت انتخاب شخصیت‌های افراطی برای پست‌های حساس در ارتش، امنیت داخلی و آموزش، این نگرانی‌هایی در سرزمین‌های اشغالی و جهان از کابینه آینده تل آویو بوجود آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
به پایان تاریخ ننگین و پر از کشتار و جنایت و اشغال فلسطین خود نزدیک میشوید
U-238
۰۰:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
لیبرعنمن نتانو ولش. اونی که تو فیلم بود.
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
نتانیاهو جنایتکار است و هم یک تروریسم بین المللی بوده است