سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقشه فرار لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری قاتلان مرد ۴۵ ساله با تیزهوشی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ "محمدتقی سلطانی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری ۳ نفر در مورخه ۲۴ آبان ماه سال جاری در یکی از روستا‌های بخش کندوان به علت اختلاف ملکی و حقابه، ماموران پاسگاه انتظامی "کندوان" بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

سرهنگ سلطانی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران، مشخص شد؛ ۲ برادر خانواده با یکی از اهالی روستا به علت اختلاف ملکی و حقابه درگیر و براثر اصابت جسم سخت به پیشانی فرد مقابل، وی دچار مجروحیت شده و فرد مضروب به بیمارستان شهر تبریز منتقل که به کما می‌رود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اینکه هر ۲ ضارب به وثیقه آزاد شده بودند، لذا فرد مضروب در مورخه ۲۰ آذر ماه در کما فوت کرده و قاتلان که نقشه فرار خود را می‌کشیدند، با توجه به تیزهوشی و تجربیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان، هر ۲ نفر در داخل شهر شناسایی و در اقدام غافلگیرانه دستگیر و پس از اقدام و تشکیل پرونده قتل، به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان با بیان اینکه پلیس با قاطعیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت، اخلال در نظم عمومی و ... مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.