سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشگاه مجدیان دزفول در مرحله نازک کاری است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول گفت: طرح ساخت ورزشگاه مجدیان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر در مرحله نازک کاری است.

خادمعلی تهذیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول می‌گوید: طرح ساخت ورزشگاه شهید مجدیان دزفول را از پارسال با ۱۵۰ میلیارد ریال بدهی تحویل گرفتیم که این بدهی‌ها شامل ۸۰ میلیارد ریال معوقات پیمانکار و ۷۰ میلیارد ریال تعدیل قیمت‌ها بود.

او افزود: ۹۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت و هدفمندسازی یارانه‌ها با همت و تلاش نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی برای ساخت این ورزشگاه جذب شد.

به گفته آقای تهذیبی بخش عمده‌ای از این بدهی‌ها از محل اعتبارات ملی و اداره کل ورزش و جوانان پرداخت شد و اخیرا نماینده دزفول در مجلس ۱۵ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات این ورزشگاه از وزارت ورزش و جوانان جذب کرد.

۲۶۱ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح در یک سال اخیر جذب شد و مشکل برق و آب این ورزشگاه با مساعدت مسوولان مربوطه برطرف که انتظار می‌رود تا پایان سال به مرحله بهره برداری برسد.

ورزشگاه شهید مجدیان دزفول در سال ۸۰-۸۱ به صورت غیراصولی با تفکر تخریب و ساخت بهتر و اجبار متولیان برای تامین اعتبار تخریب شد.

روند بازسازی این ورزشگاه ۵ هزار نفری مشمول زمان شد و تکمیل آن به عنوان یکی از مطالبات شهروندان دزفول به ویژه ورزشکاران مطرح شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.