سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید میوه شب عید در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از خرید و ذخیره سازی میوه شب عید از ۲۰ آذر تا ۱۵ بهمن ماه خبر داد.

حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه کمیته راهبردی خرید مرکبات شب عید با بیان اینکه مازندران عمده تامین کننده پرتقال کشور است، گفت: خرید و ذخیره سازی سیب و مرکبات استان از ۲۰ آذر تا ۱۵ بهمن ماه باید انجام شود.

او افزود: کمیته راهبردی خرید و تامین میوه سیب و مرکبات در جهاد کشاورزی مازندران تشکیل شد تا تسریع و تسهیل در روند خرید و ذخیره سازی این میوه‌ها انجام شود و بر این اساس تعاون روستایی مسؤول خرید، ذخیره سازی و توزیع میوه شب عید در استان است.

عناینتی گفت: این کمیته با حضور تعاون روستایی، استانداری، بازرسی، اتحادیه ها، صمت، اتاق اصناف و به ریاست جهاد کشاورزی تشکیل شد و دبیری آن بر عهده اتحادیه تعاون روستایی است.

او افزود:  ۴۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب برای شب عید مازندران پارسال در نظر گرفته شد.

کهنسال مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران هم در این جلسه، گفت: بر اساس نیاز واقعی استان نسبت به خرید و ذخیره سازی میوه شب عید اقدام شود و با توجه به ایام ماه مبارک رمضان که همزمان با عید نوروز است تمهیداتی اتخاذ شود که مردم مشکلی نداشته باشند.

او افزود: در جلسات تخصصی استان باید نسبت به برنامه ریزی بلندمدت تولید و صادرات محصولات اساسی کشاورزی استان از قبیل مرغ، برنج، مرکبات و کیوی اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۴:۳۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
با این شرایط گرونی کسی میتونه میوه بخره واسه شب عید